KELİME:

TARİH SEÇ:

HARF SEÇ:

Listele
G
Gökçek'in O.Ç. İsyanı: A'yı 10 Kere Çaldılar

Ankara Büyükşehir Belediyesi, Ankara Bulvarı AOÇ Alt Geçidi'nde bulunan "A" harfini, 11. kez yerine yerleştirdiğini açıkladı.

Gökçek'in Parkları ve Diğerleri...

İlkbaharın ikinci ayı yaşanırken, başkentlilerin doğanın canlanışıyla birlikte dinlenmek, güzel vakit geçirmek için gideceği parkların büyük bölümündeki durum içler acısı.

Gökçek'in 'Prestij Robotu' AOÇ Kavşağında

'Transformers' filmindeki robotlara benzeyen dev robot Ankara'da, Atatürk Orman Çiftliği Kavşağı'na yerleştirildi. Robotu gören Ankaralılar 1 Nisan şakası sandı. Robotun Gökçek'in "Prestij projem" dediği Ankapark'taki 20 otorobottan biri olduğu öğrenildi.

Gökçek'in Sözlerine Mimarlardan Suç Duyurusu!

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek'in, "Bizim robotun granit kafası, onu mahkemeye veren mimarlardan daha iyi çalışır" sözlerine Mimarlar Odası Ankara Şubesi'nden yanıt geldi.

Gökçek'in Vazgeçemediği Firmada "Kaçak" İddiası

Ankara Büyükşehir Belediyesi’nin doğalgaz ve su sayaçları ihalesini baştan beri alarak, "tekel" konumunda olan Elektromed firmasının, çalışanlarının maaşı üzerinden vergi kaçırdığı öne sürüldü.

Gökçek'in Yardımı Pahalı Çıktı

Melih Gökçek’in başında bulunduğu Ankara Anakent Belediyesi, yerel seçim öncesi 265 bin aileye dağıtacağı gıda ve temizlik malzemeleri için, Orpaş Gıda AŞ’ye 45 milyon lira verdi. Belediyenin 20 kalemden oluşan yardım paketinin her biri 169.37 liraya çıkarken, Cumhuriyet’in ağırlıklı olarak Migros ve Carrefoursa sanal marketlerinden oluşturduğu

Gökçek'in Yargı Direncine 7 Kez Ön İnceleme Onayı

Akay Kavşağı krizi sırasında "Mahkeme kararını uygulamak zorundayım" diyerek kavşağı kapatmakta ısrar eden Ankara Belediye Başkanı Melih Gökçek’e bugüne kadar, mahkeme kararlarını uygulamadığı için bakanlık tarafından 7 kez ön inceleme onayı verildiği ortaya çıktı.

Gökçek'in Yeni Yıl Bombaları

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek yılın son gününde çok sert ve çarpıcı açıklamalarda bulundu. Başkent'in ana arterlerindeki hız sınırlamalarının çok düşük olduğunu da söyleyen Gökçek, “Eskişehir Yolu'nun belli bir bölümünde 90 km olmalı sürat. Yoksa trafiği sıkıyor. Bu iş UKOME'ye verilmeli o zaman sınırı biz belirleriz. Kağnı gibi