Hükümet, Acil Eylem Planı'nda yer alan 15 bin kilometrelik duble yol hedefine Yap-İşlet-Devret (YİD) modelini devreye sokarak ulaşacak. Yatırım maliyetini özel sektörün üstleneceği modele göre, devlet üstlenici şirkete 'gölge ücret' ödeyecek.
Acil eylem planında yer alan 15 bin kilometrelik bölünmüş (duble) yol projeleri, 2004'te Karayolları Genel Müdürlüğü'nün yatırımında 'öncelikli yollar
Emniyet Genel Müdür Yardımcısı ve Trafik Hizmetleri Başkanı Osman Karakuş, Karayolları Trafik Yönetmeliği’nde değişiklik yapılıncaya kadar bölünmüş (duble) yollardaki hız sınırını 90 kilometreden 110 kilometreye çıkaran yasanın uygulanamayacağını, ayrıca çıkarılacak yönetmelikle bu sınırın düşürülebileceğini açıkladı.
Bu yıl Antalya-Alanya, Tekirdağ-Malkara-İpsala, Afyon- Dinar ve Denizli-Dazkırı bölünmüş yol çalışmaları bitirilmeye çalışılacak. Şanlıurfa-Silopi ara
KARAYOLLARI Genel Müdürlüğü Yasası’nda yapılan değişiklikle bölünmüş yollarda (duble yol) otomobillerin hız sınırı yönetmelikle belirlenecek. Yeni yönetmelik çıkarılıncaya kadar mevcut hız sınırının geçerli olduğunu belirten yetkililer, “Duble yolda 90’ın üzerinde hız yapan sürücüye trafik cezası uygulanır” uyarısında bulundular.
Hükümet’in 15 bin kilometrelik duble yol, bir başka deyişle “bölünmüş yol” projeleri kapsamında yapımı öngörülen yeni güzergahlar, bölümler halinde ih
Duble yoldan Sonra ’2x3’ Yollar Geliyor