
GROHE'de Yeni Yönetim Yapısı

GROHE Girişimi, “En İyi PR...

GROHE Icon 3D'ye Blueprint...

GROHE'ye B.A.U.M. 2019 Çevre...

GROHE’den Euphoria SmartControl...

GROHE'den Essence Ürün Yelpazesi

GROHE'den Blue Professional

GROHE’nin İnovasyonları, Sürdürülebilir...
Grohe, “Red Dot: Yılın Markası” Ödülünü Aldı
Grohe, tasarım kalitesi ve kendi değerlerini farklı kanallardan iletebilmesi nedeniyle “Yılın Markası” ödülüne layık görüldü. Red Dot Galası 1 Kasım 2019’da Konzerthaus Berlin’de 1.400 davetliden oluşan seçkin bir kitlenin katılımıyla gerçekleştirilecek.

Global sıhhi tesisat ürünleri markası Grohe, “Red Dot: Yılın Markası” unvanını aldı. Red Dot Marka & İletişim Tasarımı 2019 jürisi birkaç gün boyunca, toplam 8.697 yarışmacıyı dikkatle inceledi, tartıştı ve değerlendirdi. Grohe, tasarım kalitesi ve kendi değerlerini farklı kanallardan tutarlılıkla iletebilmesi sayesinde jüri üyeleri tarafından ödüle layık görüldü. Grohe AG CEO’su Thomas Fuhr, sonuçları değerlendirdi ve şunları söyledi; “Ödülden büyük bir memnuniyet duyduk. Bu ödülle, Grohe markası ve 150’yi aşkın ülkede, her gün sabahtan akşama kadar tutarlı bir marka deneyimini temsil eden çalışanlarımız da takdir edilmiş oldu. Ödül aynı zamanda, Grohe markası ve ürünlerine bütüncül bir bağlamda duygusal bir değer katmak için girdiğimiz ve markaya sıhhi tesisat sektörünün çok ötesinde bir anlam katan yeni yaklaşımı da onaylamış oldu.” Ödüllerin verileceği Red Dot Galası 1 Kasım 2019’da Konzerthaus Berlin’de 1.400 davetlinin katılımıyla gerçekleştirilecek. |