GROHE, krize rağmen 2009 yılında yatırımlarını artırdı; satış ve pazarlama stratejilerini revize etti. 2009 yılında 32 kişilik genç ve dinamik bir kadroyla yeniden yapılanan GROHE Türkiye, yapı sektöründe çift haneli bir küçülme yaşanırken, yılı yüzde 26 büyümeyle kapattı. 2009 cirosu 7 milyon Euro olan GROHE, 2010 yılında da büyümeyi devam
Yeni ve cüretkâr tasarımı yüksek teknoloji ile birleştiren Grohtherm 2000 New, bebeklere ve annelere mükemmel banyo deneyimi sunuyor.
GROHE, doğal kaynakların korunmasına yönelik sürdürülen çalışmalara su ve enerji tasarrufu sağlayan etkili ürünler geliştirerek destek oluyor. Geliştirdiği teknolojilerle kullanıcılarını buluşturarak bu konudaki beklentilerine yanıt veriyor.
GROHE, su tasarrufu teknolojilerine odaklanan sıhhi tesisat ürünleriyle, hem aile bütçelerine hem de kaynakların daha az tüketilmesine katkıda bulunmayı hedefliyor.
Enerji tasarrufunun yeni bir yolunu sunan GROHE SilkMove® ES, soğuk su kullanılan el yıkama, diş fırçalama gibi durumlarda suyun ısıtılmasını engelleyerek enerji israfının önüne geçen, güvenilir bir batarya kartuşu teknolojisi.
Daha yüksek duş konforu için çok jetli duş başlığı ile minimalist tasarımlı sezgisel bas ve çevir özellikli kontrol ünitesine sahip olan Grohe’nin Yeni Euphoria SmartControl Duş Sistemi, geniş kombinasyon çeşitliliğiyle her banyo ile uyumlu.
Grohe’den Eurocube Joy, en yüksek tasarım standartlarını dahi karşılayarak sofistike lüksü makul fiyatlı hale getiriyor.
Yeni hijyen taleplerinin yenilikçi banyo ve mutfak konseptlerine olan ilgiyi artırmasıyla, EDGE Kurucu ve CEO’su Coen van Osstrom, yeni sağlık tedbirlerinin yeni nesil iş yerlerinde kilit bir rol oynayacağını öngörüyor.