Haydarpaşa Garı ile ilgili ön rapor, İstanbul Teknik Üniversitesi Mimarlık Fakültesi öğretim üyeleri inşaat yüksek mühendisi Prof. Dr. Oğuz Cem Çelik ve yüksek mimar-restoratör Doç. Dr. Yegân Kâhya tarafından tamamlandı. 140 sayfalık ön hasar tespit raporuyla ilgili bilgi veren Prof. Dr. Cem Çelik, garda, özellikle üst katlarda yaşanan hasarın
İstanbul Büyükşehir Belediyesi, plana 1959 yılında yıkılmış küçük bir camiyi ‘külliye’ olarak ekleme peşinde.
Kadıköy Belediye Başkanı Nuhoğlu, Haydarpaşa projenin orijinal olmadığını, garın çatısında cafeterya, asansör, çatı eklemesi yapıldığını belirterek ‘"Biz bu projeyi reddediyoruz. Orijinali hali gelirse onaylarız" dedi.
Tarihi Haydarpaşa Garı’nın sembollerinden olan saat, yeniden eski yerine monte edildi.
Haydarpaşa Gözde Oldu
Devlet Demiryolları İşletmesi Genel Müdürlüğü (TCDD) Haydarpaşa Liman İşletme Müdürlüğü, Haydarpaşa Limanı idari binasının güçlendirilmesi işini yaptırmak üzere ihale açtı. İhale, 7 Eylül 2011 tarihinde saat 15.00'te Haydarpaşa Liman İşletmesinde açık ihale usulü ile gerçekleştirilecek. İşin süresi yer tesliminden itibaren 120 gün olarak
Haydarpaşa Gar ve Liman Alanı Dönüşüm Projesi'ne karşı Mayıs 2005'te meslek odaları, sendikalar ve sivil toplum kuruluşlarının katılımıyla oluşturulan Toplum, Kent ve Çevre için Haydarpaşa Dayanışması, Moda Kalkedon Cafe'de düzenlenen basın toplantısıyla 10 yıla yayılan süreci değerlendirdi.