Kentsel gelişmeler gözönünde bulundurulduğunda,...

Kentsel gelişmeler gözönünde bulundurulduğunda, mimarların isimlerinin pazarlama aracı olarak kullanılmasını nasıl buluyorsunuz?
-
Doğru buluyorum 41%
-
Yanlış buluyorum 56%
-
Fikrim yok 1%
-
Bir mimarın bir kentin gelişimine yaptığı katkıdan dolayı onore edilmesi farklı şey, mimarın yaptığı katkılardan dolayı pazarlama aracı olarak kullanılması farklı şey.
-
Asıl, projelerin mimarlarının açıklanmaması eğilimi var. böylelikle bu projeler gizli ve tartışılmaz kılınıyor.
-
kentsel gelişmeler, kamusal ve özel mekan gelişmelerinin doğru analiz edilmesiyle başlayan süreç içinde meslek grupları ve toplum tarafından etkileşimli görüş alışverişleri ve planlamayla mümkün olabilir. mimar burada meslek gruplarının içindedir. karar verme mekanizmasında söz sahibidir, ancak isminin ranta yönelik kentsel dönüşümler söz konusu olduğunda kullanılması etik değildir, artı değer kazandırmaz.
-
şirketler yaptıkları binalarla tanınmalıdırlar ellerinde bulundurdukları mimarlarla değil...unutulmasın ki onlar kendi çaplarında ün yapabilecek insanlardır, gelişime açık bi ülkedeyiz ve elemanlar her an rakip olabilme durumuna sahipler...bu yüzden şirketin kendi ününü yaptığı işlerle kazanması daha iyi olur ...
-
Mimarların kentsel gelişimlerdeki rolünü daha etkili duruma getirmektedir...
-
Bunun sadece biz mimarlara faydası olacağı düşüncesindeyim, tabi uzun vadede Türkiye mimarlığı için olumlu sonuçlar getirecektir.Ama şu an için mimarlıktan pek de haberi olmayan halk için pek birşey farketmeyecektir.