Lütfen Tarayıcı Sürümünüzü Yükseltiniz.
 
BÖLÜM SPONSORU Egepen Egepen

GROHE, Türkiye’de de Liderlik İstiyor

GROHE, krize rağmen 2009 yılında yatırımlarını artırdı; satış ve pazarlama stratejilerini revize etti. 2009 yılında 32 kişilik genç ve dinamik bir kadroyla yeniden yapılanan GROHE Türkiye, yapı sektöründe çift haneli bir küçülme yaşanırken, yılı yüzde 26 büyümeyle kapattı. 2009 cirosu 7 milyon Euro olan GROHE, 2010 yılında da büyümeyi devam

yapi.com.tr
GROHE, Türkiye’de de Liderlik İstiyor

ürkiye’yi potansiyeli olan ve büyümeye açık bir pazar olarak değerlendiren GROHE, krize rağmen 2009 yılında yatırımlarını artırdı; satış ve pazarlama stratejilerini revize etti. 2009 yılında 32 kişilik genç ve dinamik bir kadroyla yeniden yapılanan GROHE Türkiye, yapı sektöründe çift haneli bir küçülme yaşanırken, yılı yüzde 26 büyümeyle kapattı. 2009 cirosu 7 milyon Euro olan GROHE, 2010 yılında da büyümeyi devam ettirerek 10 milyon Euro ciroya ulaşmayı hedefliyor.

2009 yılında yüzde 6 pazar payına sahip olan GROHE Türkiye, önümüzdeki 5 yıl içerisinde pazar payını yüzde 20’ye çıkarmayı planlıyor ve orta vadede dünya genelinde olduğu gibi Türkiye’de de armatür pazarında lider konuma gelmeyi hedefliyor.

Türkiye’de şu an 17 ana bayi, 100’e yakın satış noktasına sahip olan GROHE,  2010 bayi kanalı dışında yapı marketler ve ana bayilere bağlı tali bayi kanalındaki çalışmalarını yoğunlaştırmayı planlıyor. Buradaki amaç, nicelik olarak değil nitelik olarak yoğun ve sağlam bir satış kanalı oluşturmak. Her satış noktasında ürün sunumu aynı nitelikte, aynı görsel kalitede olup, tüketicilere aynı hizmet seviyesinin sunulmasına çalışılıyor. Satış departmanının yoğun faaliyetleri yine aktif bir pazarlama faaliyeti ile destekleniyor.

Zengin ürün gamı

GROHE’nin 7 bin parçayı aşan ürünleri, banyo ve mutfak bataryaları, duş sistemleri, termostatik bataryalar, aksesuarlar, teknik ürünler (gömme rezervuarlar, pisuar yıkama sistemleri) olarak gruplandırılıyor. Firma, 2008 yılında 30, 2009 yılında 100’ün üzerinde yeni ürün lanse etti. Yeniliklere ve piyasaya yeni ürünlerle yön vermeye büyük önem veren GROHE’nin 2008 yılı cirosunun yüzde 50’si son 3 yılda, yüzde 20’si son 2 yılda ve yüzde 10’u ise bir yıldan daha kısa süre önce pazara sunulan ürünlerden elde edildi. 2010 yılında da aynı yaklaşımı devam ettirecek firma, tasarımı, teknolojiyi ve kaliteyi dengeli bir şekilde birleştiriyor; yeni bir ürün yaratılırken sadece estetik değil, ergonomi, fonksiyonellik, uzun ömürlü kullanım ve teknoloji de beraberinde düşünülüyor.

Çevreye karşı duyarlı

GROHE’nin çevreye karşı ilan ettiği taahhüdün ve sürdürülebilir iş uygulamalarının önemli bir tarafını da doğal kaynakların ekolojik ve ekonomik kullanımı ve çevrenin korunması oluşturuyor. GROHE, tüm faaliyetlerinin merkezine doğal dünyaya karşı olan bu taahhüdünü koyuyor.

http://www.yapi.com.tr/haberler/grohe-turkiyede-de-liderlik-istiyor_77098.html

Read Comment Section
İlk Yorumu Siz Yapın
Gönder

Yorumum onaylandığında e-posta ile bildir.

E-posta adresimle bültenlere abone olmak istiyorum

REKLAM VERİN

Haber gönderin Hemen haber gönderin

Sosyal Medyada Yapi.com.tr:

Abone Ol Yapı sektöründeki tüm gelişmelerden en önce siz haberdar olmak isterseniz e-bültenimize abone olun.
Bülten arşivine erişmek için tıklayın

REKLAM VERİN

Ajanda
TAMAMI » Bugünkü Etkinlikler BUGÜN:
Herhangi bir etkinlik mevcut değil!