Duvarlarda 4. Boyut Etkisi: VitrA 4D Koleksiyonu Defne Koz
Banyoyu yeniden tanımlayan, banyo algısını değiştiren ve tasarımla farklılaşan uluslararası bir marka olmayı hedefleyen VitrA, çağa damgasını vuran tasarım kültürünü, özgün ve yaratıcı uygulamalarla banyodaki her ayrıntıya yansıtıyor. Türk banyo ve seramik kültürünü, değerlerini, günümüzün modern ve çağdaş yaşam standartlarına dönüştürürken, ürün
|
Banyoyu yeniden tanımlayan, banyo algısını değiştiren ve tasarımla
farklılaşan uluslararası bir marka olmayı hedefleyen VitrA,
çağa damgasını vuran tasarım kültürünü, özgün ve yaratıcı uygulamalarla
banyodaki her ayrıntıya yansıtıyor. Türk banyo ve seramik
kültürünü, değerlerini, günümüzün modern ve çağdaş yaşam standartlarına
dönüştürürken, ürün tasarımının ötesinde mekan
tasarımına da odaklanıyor. Bu hedef doğrultusunda banyoları
konforlu, son teknolojilerin kullanıldığı, ayrıcalıklı yaşam alanlarına
dönüştürüyor. VitrA, markasının yetkinliğini, karo seramik ürün grubuyla, banyo
mekanının da dışına taşıyor. |

