B>
Pazarlama zincirinin her halkasını tek bir platformda
buluşturmayı sürdüren “marketingist Pazarlama Araç ve Hizmetleri Fuarı”, 25-28 Eylül 2008 tarihleri arasında
İstanbul TÜYAP Beylikdüzü Fuar ve Kongre Merkezi’nde 5. kez iş dünyasının
profesyonelleri ile bir araya gelecek.
4 ana bölümden oluşan ve pazarlama sektörünün en
saygın etkinliği olarak kabul edilen “marketingist
Pazarlama Araç ve Hizmetleri Fuarı”, gerek katılımcı gerekse
ziyaretçilerin en doğru ve en etkin geri dönüşü alabilmesi amacıyla tasarlanmış
bir fuardır. Pazarlama dünyasının şemsiyesi olarak da adlandırabileceğimiz
“marketingist” bünyesinde, genel olarak pazarlama
alanında tanıtım araç ve hizmetlerinin yer alacağı “promopark”, baskı ve grafik
tasarım hizmet ve uygulamalarına yönelik oluşturulan “prographic”, satış
noktasında ürüne değer kazandıran hizmet ve uygulamalarının yer aldığı “promar”
ve perakende için verimliliği artıran son çözümleri ve uygulamalarını içeren
“retailtech” bölümleri yer alacak. Katılımcıların ve ziyaretçilerin
geleceklerine yatırım yapmak amacıyla olta attıkları “marketingist”, pazarlama dünyasını Türkiye’nin ve dünyanın en
yaratıcı, en yenilikçi ve en teknolojik ürün ve hizmetleri ile
tanıştıracak.“marketingist”
denizinden oltanız boş çıkmasın!
“marketingist”in özel bölümlerinden biri olan “prographic”,
baskı endüstrisinden; matbaalar, dijital baskı merkezleri, etiket üreticileri
vb. firmalar ile grafik tasarım dünyasından; tasarım ajansları, reklam
ajansları, bağımsız tasarımcılar vb. gibi, ürünlerin başlangıcından son
tüketiciye ulaşana kadar geçirdiği tasarım, baskı, üretim aşamalarına destek
veren çözüm ortaklarını ve tüm bu aşamaları tek bir çatı altında toplayacak.
“Prographic”in amacı ise, hızla gelişen ve yenilenen sektörlerin oyuncu ve
paydaşlarını bir araya getirerek, teknolojik gelişmelerin sergilenmesine ve yeni
iş ilişkilerinin kurulmasına olanak sağlamak.
“Grafik Tasarım” ve “Baskı Çözümleri” adıyla iki başlık
altında gerçekleştirilecek olan “prographic”in ziyaretçileri arasında; reklam
ajansı çalışanları, grafik tasarımcıları, satınalma ve ürün müdürleri, PR ajansı
çalışanları, endüstri tasarımcıları, basılı medya çalışanları, akademisyenler,
üniversite öğrencileri, sivil toplum örgütleri, Anadolu’dan gelecek heyetler ve
çok uluslu firma temsilcileri yer alacak.En yaratıcı trendler, en yeni teknikler
“prographic”te paylaşılacak.
Ayrıca katılımcı ve ziyaretçiler gün boyunca
gerçekleştirilecek çeşitli etkinliklerden faydalanabilecekler. ‘Rekatlon’a katılanlar reklamcılığın 10 aşamasını; 72 saat
içinde, gerçek müşteriler için, gerçek stratejiler ve gerçek reklamlar ile
meydana getiren üniversitelerin en reklamcı ekipleri büyük rekabet içerisinde
yarışmalarını izleyebilecekler. Grafikerler Meslek Kuruluşu desteği ile
gerçekleştirilen ‘Grafikerler Meslek Kuruluşu
Etkinliği’ ile grafik tasarımcıların çok özel
portfolyoları profesyonel ziyaretçiler ile buluşacak. Amatör ve profesyonel tüm
fotoğrafçıların ilgisini çekecek olan ‘Dijital Fotoğraf
Atölye Çalışmaları”,
fotoğraf ve fotoğraf baskısı uygulamalarının önde gelen markaları ve tanınmış
sanatçılarıyla gerçekleştirilecek olan atölye çalışmaları da “prographic”
bölümünde yer alacak.
Grafikerler Meslek Kuruluşu’nun katkılarıyla 1 gün
boyunca düzenlenecek ve uluslararası konuşmacıların yer alacağı atölye
çalışmaları ve seminerler ‘GMK Seminerleri’
başlığıyla, BASEV Basım Sanayii Eğitim Vakfı’nın katkılarıyla düzenlenecek olan
seminerlerde ‘BASEV Seminerleri’ başlığıyla
katılımcılarla buluşacak. BASEV Seminerleri’nde baskı teknolojileri, kâğıt
üzerinde baskının önemi ve mümkün olan en düşük maliyet ile iletişimin değerini
maksimize eden yöntemler anlatılacak. Sektörün yoğun olarak kullandığı
yazılımların teknik ve detayları profesyonel kullanıcılara ‘ADOBE Seminerleri’ yabancı konuşmacılar tarafından paralel
oturumlarda aktarılacak. Son olarak da 2007 yılında ziyaretçiler tarafından
ilgiyle takip edilen ‘XEROX Seminerleri’ yenilenen, güçlü içeriği ile bu sene yeniden sektör
profesyoneller ile buluşacak ve gündemi belirleyecek.
Detaylı bilgi için lütfen tıklayınız.
|