Lütfen Tarayıcı Sürümünüzü Yükseltiniz.
 
BÖLÜM SPONSORU

marketingist Pazarlama Araç ve Hizmetleri Fuarı

Pazarlama zincirinin her halkasını tek bir platformda buluşturmayı sürdüren “marketingist Pazarlama Araç ve Hizmetleri Fuarı”, 25-28 Eylül 2008 tarihleri arasında İstanbul TÜYAP Beylikdüzü Fuar ve Kongre Merkezi’nde 5. kez iş dünyasının profesyonelleri ile bir araya gelecek.

yapi.com.tr

Fuarlar

marketingist Pazarlama Araç ve Hizmetleri Fuarı
BAŞLANGIÇ TARİHİ: 25 Eylül 2008
BİTİŞ TARİHİ: 28 Eylül 2008
YER: İstanbul TÜYAP Beylikdüzü Fuar ve Kongre Merkezi
DÜZENLEYEN: Ticari İhtisas Fuarları A.Ş
+ Ajandama Ekle

B>

Pazarlama zincirinin her halkasını tek bir platformda buluşturmayı sürdüren “marketingist Pazarlama Araç ve Hizmetleri Fuarı”, 25-28 Eylül 2008 tarihleri arasında İstanbul TÜYAP Beylikdüzü Fuar ve Kongre Merkezi’nde 5. kez iş dünyasının profesyonelleri ile bir araya gelecek.

4 ana bölümden oluşan ve pazarlama sektörünün en saygın etkinliği olarak kabul edilen “marketingist Pazarlama Araç ve Hizmetleri Fuarı”, gerek katılımcı gerekse ziyaretçilerin en doğru ve en etkin geri dönüşü alabilmesi amacıyla tasarlanmış bir fuardır. Pazarlama dünyasının şemsiyesi olarak da adlandırabileceğimiz “marketingist” bünyesinde, genel olarak pazarlama alanında tanıtım araç ve hizmetlerinin yer alacağı “promopark”, baskı ve grafik tasarım hizmet ve uygulamalarına yönelik oluşturulan “prographic”, satış noktasında ürüne değer kazandıran hizmet ve uygulamalarının yer aldığı “promar” ve perakende için verimliliği artıran son çözümleri ve uygulamalarını içeren “retailtech” bölümleri yer alacak. Katılımcıların ve ziyaretçilerin geleceklerine yatırım yapmak amacıyla olta attıkları “marketingist”, pazarlama dünyasını Türkiye’nin ve dünyanın en yaratıcı, en yenilikçi ve en teknolojik ürün ve hizmetleri ile tanıştıracak.“marketingist” denizinden oltanız boş çıkmasın!

“marketingist”in özel bölümlerinden biri olan “prographic”, baskı endüstrisinden; matbaalar, dijital baskı merkezleri, etiket üreticileri vb. firmalar ile grafik tasarım dünyasından; tasarım ajansları, reklam ajansları, bağımsız tasarımcılar vb. gibi, ürünlerin başlangıcından son tüketiciye ulaşana kadar geçirdiği tasarım, baskı, üretim aşamalarına destek veren çözüm ortaklarını ve tüm bu aşamaları tek bir çatı altında toplayacak. “Prographic”in amacı ise, hızla gelişen ve yenilenen sektörlerin oyuncu ve paydaşlarını bir araya getirerek, teknolojik gelişmelerin sergilenmesine ve yeni iş ilişkilerinin kurulmasına olanak sağlamak.

“Grafik Tasarım” ve “Baskı Çözümleri” adıyla iki başlık altında gerçekleştirilecek olan “prographic”in ziyaretçileri arasında; reklam ajansı çalışanları, grafik tasarımcıları, satınalma ve ürün müdürleri, PR ajansı çalışanları, endüstri tasarımcıları, basılı medya çalışanları, akademisyenler, üniversite öğrencileri, sivil toplum örgütleri, Anadolu’dan gelecek heyetler ve çok uluslu firma temsilcileri yer alacak.En yaratıcı trendler, en yeni teknikler “prographic”te paylaşılacak.

Ayrıca katılımcı ve ziyaretçiler gün boyunca gerçekleştirilecek çeşitli etkinliklerden faydalanabilecekler. ‘Rekatlon’a katılanlar reklamcılığın 10 aşamasını; 72 saat içinde, gerçek müşteriler için, gerçek stratejiler ve gerçek reklamlar ile meydana getiren üniversitelerin en reklamcı ekipleri büyük rekabet içerisinde yarışmalarını izleyebilecekler. Grafikerler Meslek Kuruluşu desteği ile gerçekleştirilen ‘Grafikerler Meslek Kuruluşu Etkinliği’ ile grafik tasarımcıların çok özel portfolyoları profesyonel ziyaretçiler ile buluşacak. Amatör ve profesyonel tüm fotoğrafçıların ilgisini çekecek olan ‘Dijital Fotoğraf Atölye Çalışmaları”, fotoğraf ve fotoğraf baskısı uygulamalarının önde gelen markaları ve tanınmış sanatçılarıyla gerçekleştirilecek olan atölye çalışmaları da “prographic” bölümünde yer alacak.

Grafikerler Meslek Kuruluşu’nun katkılarıyla 1 gün boyunca düzenlenecek ve uluslararası konuşmacıların yer alacağı atölye çalışmaları ve seminerler ‘GMK Seminerleri’ başlığıyla, BASEV Basım Sanayii Eğitim Vakfı’nın katkılarıyla düzenlenecek olan seminerlerde ‘BASEV Seminerleri’ başlığıyla katılımcılarla buluşacak. BASEV Seminerleri’nde baskı teknolojileri, kâğıt üzerinde baskının önemi ve mümkün olan en düşük maliyet ile iletişimin değerini maksimize eden yöntemler anlatılacak. Sektörün yoğun olarak kullandığı yazılımların teknik ve detayları profesyonel kullanıcılara ‘ADOBE Seminerleri’ yabancı konuşmacılar tarafından paralel oturumlarda aktarılacak. Son olarak da 2007 yılında ziyaretçiler tarafından ilgiyle takip edilen ‘XEROX Seminerleri’ yenilenen, güçlü içeriği ile bu sene yeniden sektör profesyoneller ile buluşacak ve gündemi belirleyecek.

Detaylı bilgi için lütfen tıklayınız.

 

http://www.yapi.com.tr/etkinlikler/marketingist-pazarlama-arac-ve-hizmetleri-fuari_62050.html

Read Comment Section
İlk Yorumu Siz Yapın
Gönder

Yorumum onaylandığında e-posta ile bildir.

E-posta adresimle bültenlere abone olmak istiyorum

REKLAM VERİN

Haber gönderin Hemen haber gönderin

Sosyal Medyada Yapi.com.tr:

Abone Ol Yapı sektöründeki tüm gelişmelerden en önce siz haberdar olmak isterseniz e-bültenimize abone olun.
Bülten arşivine erişmek için tıklayın

REKLAM VERİN

Ajanda
TAMAMI » Bugünkü Etkinlikler BUGÜN:
Herhangi bir etkinlik mevcut değil!