Ferroli Türkiye Yönetim Kurulu üyesi ve Genel Müdürü Çetin
Çakmakçı, Hilton Oteli'nde düzenlediği basın toplantısında, dünyada 60
yılı aşan Türkiye'de ise 25 yıla yaklaşan bir deneyimi olan
Ferroli'nin 2007 yılında İzmir'de kurduğu Ege Bölge
Müdürlüğü'nün hızla büyüdüğünü anlattı.
Türkiye satışlarının 2007'de yüzde 4'ünü gerçekleştiren Ege Bölge
Müdürlüğü'nün 2010 yılında Ferroli Türkiye cirosunun yüzde 10'unu
gerçekleştirdiğini belirten Çakmakçı, ''2013'e kadar Ege Bölgesi'nde pazar
payımızı yüzde 15'e çıkarmayı hedefliyoruz'' dedi.
Isıtma grubu ürünlerde İzmir ve Ege Bölgesi'nde yüzde 17'ye varan ilave
tasarruf sağlayan yoğuşmalı ürün gruplarına artan bir ilginin olduğuna dikkat
çeken Çakmakçı, 2007-2009 yılları arasındaki satışlarda tüketicilerin yüzde 20
yoğuşmalı yüzde 80 konvansiyonel ürün tercihinde bulunduğunu, bu rakamın Türkiye
ortalamasının üzerinde olduğunu dile getirdi.
Çakmakçı şöyle konuştu:
''2010 yılı sonunda Ege Bölgesi satışlarımızın içinde yoğuşmalı ürünler
toplam bölge satışlarının neredeyse yüzde 50'sine ulaşmış durumda. 2011'de bu
rakamın daha da yukarılara çıkacağına inanıyorum. Ege tüketicisi çok bilinçli,
sorgulamayı ve araştırmayı oldukça seviyor.
Yaklaşık 250 milyon TL olduğu öngörülen Ege ısıtma pazarında şu anda yüzde 10
pazar payına ulaştık. Şu anda İzmir'de satın almada kolaylık sağlayacak
kampanyalar düzenlemeye başladık. Kombilerimizde 5 yıl garantiyle satışa
sunuyoruz. Ege Bölgesi'ne yönelik özel çalışmalarımız önümüzdeki yıllarda da
devam edecek. Pazar hedeflerimize kısa vadede ulaşacağımıza
inanıyorum.''
|