Lütfen Tarayıcı Sürümünüzü Yükseltiniz.
 
BÖLÜM SPONSORU Egepen Egepen

Adell, ISO 10002 ile Müşteri Memnuniyetine Odaklandı

Kriz döneminde bile büyümesini sürdüren Adell Armatür, kurumsallaşma ve yeniden yapılanma çalışmalarına hız verdi. Adell Armatür Vana ve Vana Fabrikaları A.Ş, müşteri odaklı yaklaşımını daha da güçlendiren ve uluslararası standartlara taşıyan ISO 10002 belgesi aldı.

yapi.com.tr
Adell, ISO 10002 ile Müşteri Memnuniyetine Odaklandı

riz döneminde bile büyümesini sürdüren Adell Armatür, kurumsallaşma ve yeniden yapılanma çalışmalarına hız verdi. Adell Armatür Vana ve Vana Fabrikaları A.Ş, müşteri odaklı yaklaşımını daha da güçlendiren ve uluslararası standartlara taşıyan ISO 10002 Müşteri Şikâyetleri Yönetimi Belgesi aldı. Kusursuz müşteri hizmeti sunmak isteyen şirketlerin uluslararası standartlara uygunluğunu denetleyen SGS Türkiye Belgelendirme Yöneticisi Zeynep Saka Mumcu, belgeyi, Adell Armatür A.Ş Yönetim Kurulu Başkanı Recep Ali Topçu’ya verdi.

Topçu, sektörde servis kalitesinin artması gerektiğini vurgulayarak, bu anlamda geliştirdikleri ve uygulayarak başarıya ulaştırdıkları süreçlerin ve modellerin uluslararası geçerliliği olan ISO 10002 ile belegelenmiş olmasından memnun olduklarını söyledi. Topçu, sektörde bir ilk olarak bu sistemi kurmaktan ve sertifika almaktan mutluluk duyduklarını ve sektöre örnek teşkil etmesini arzuladıklarını belirtti. 2011’de yeniden yapılanma ve kurumsallaşmaya odaklandıklarını anlatan Topçu, müşteri memnuniyetinin sağlanması için istihdamda da artışa gideceklerini söyledi.

"Müşteri şikâyetleri bizim için cevher değerinde"

Topçu sözlerine şöyle devam etti:

“Müşteri şikâyetleri bizim için cevher gibi. Müşterimizi yakın dostumuz olarak görüyoruz. Müşterilerimizi memnun etmek, aslında bizim geleceğimizdir. Gelecekteki çalışmalarımıza ve varsa organizasyonda yaşanan aksaklıklara anında müdahale imkanı buluyoruz. Müşteri ile sağlanan birebir iletişim sayesinde tüketici üretim sürecine yön verebiliyor. Mevcut müşteri odaklılık anlayışımız gelişiyor. Personel, müşterileri ile birlikte çalışma yeteneğini kazanmış oluyor”.

ISO 10002 Müşteri Şikâyet Yönetimi Belgesi nedir?

Müşteri şikâyetlerinin değerlendirmesi açısından yeni yaklaşımlar sunan ISO 10002 standardı müşteri odaklı çalışan, müşteri talep ve beklentilerine önem veren, müşteri memnuniyetini ölçmek için etkin yöntemlere sahip olmak isteyen ticari veya ticari olmayan kuruluşlar için 2004 yılında ISO (International Organization for Standardization) tarafından yayınlanarak yürürlüğe koyuldu.

ETİKETLER: firma
http://www.yapi.com.tr/haberler/adell-iso-10002-ile-musteri-memnuniyetine-odaklandi_87250.html

Read Comment Section
İlk Yorumu Siz Yapın
Gönder

Yorumum onaylandığında e-posta ile bildir.

E-posta adresimle bültenlere abone olmak istiyorum

REKLAM VERİN

Haber gönderin Hemen haber gönderin

Sosyal Medyada Yapi.com.tr:

Abone Ol Yapı sektöründeki tüm gelişmelerden en önce siz haberdar olmak isterseniz e-bültenimize abone olun.
Bülten arşivine erişmek için tıklayın

REKLAM VERİN

Ajanda
TAMAMI » Bugünkü Etkinlikler BUGÜN:
Herhangi bir etkinlik mevcut değil!