Lütfen Tarayıcı Sürümünüzü Yükseltiniz.
 
BÖLÜM SPONSORU Egepen Egepen

Hemzemin Geçit Programında Uşak Yok...

Karayolları. bu yıl Ege' de 12 hemzemin geçit yapacak. Bölge Müdürü Erol Altun, en acil olan yerlerde elektronik bariyer sistemi kuracaklarını söyl

Yeni Asır
Hemzemin Geçit Programında Uşak Yok...

b>Karayolları. bu yıl Ege' de 12 hemzemin geçit yapacak. Bölge Müdürü Erol Altun, en acil olan yerlerde elektronik bariyer sistemi kuracaklarını söyledi.

Hemzemin geçitlerde yapılması gereken sinyalizasyon sistemlerinden kendilerinin sorumlu olmadığını belirten Uşak Gar Müdürü Haşim Karadağ, geçitlerin belediyeler ve Karayolları Genel Müdürlüğü'nün kontrolünde olduğunu söyledi.

Şaşırttı
Ege Bölgesi'nde Karayolları Bölge Müdürlüğü olarak 12 adet elektronik bariyerin yapılmasının programa alındığını dile getiren Karayolları Bölge Müdürü Erol Altun, "Bu yıl içinde Karayolları Bölge Müdürlüğü olarak Ege Bölgesi'nde 12 adet hemzemin geçitine elektronik bariyer yapılması yapım programına alınmıştır. Bu 12 hemzemin geçiti içersinde Uşak yer almıyor. Uşak'ta bu yıl yapım programında herhangi bir hemzemin geçite sinyalizasyon sisteminin yapılması görünmüyor" dedi.

Geçtiğimiz aylarda Uşak'ta hemzemin geçitlerde meydana gelen kazalarda Devlet Demir Yolları'nın bir sorumluluğunun olmadığını söyleyen Karadağ, "Belediye sınırları içersinde belediyeler, belediye sınırları dışında Karayolları Genel Müdürlüğü bu geçitlerden sorumlu. Halkta bu geçitlere bizim baktığımız konusunda düşünce var. Bu düşünce yanlıştır. Bir an önce bu hemzemin geçitlere bir çözüm bulunmalıdır" dedi.

80 milyar lira
Uşak'ta Bölme kasabası ve Şeker Fabrikası arasında 14 adet hemzemin geçit olduğunu ifade eden Karadağ, "bu geçitlerde sadece 2 tanesinde bariyer bulunuyor. Bariyer sistemlerinin maliyeti günümüz şartlarında 80 milyar lirayı buluyor" dedi.

Maddi destek gerekli
Uşak Gar Müdürü Haşim Karadağ, "Eğer kentteki kuruluşlar maddi anlamda bize destek vermesi durumunda geçitlere bariyer sistemini kurarız. Ayrıca vatandaşlarda bu geçitlerde dikkatli olmaları gerekir. Çünkü bir lokomotif aracın 700 metre önünde fren yapmaya başlasa aracın yanında ancak. Bu yüzden sürücüler çok dikkatli olmalıdır" diye konuştu.



http://www.yapi.com.tr/haberler/hemzemin-gecit-programinda-usak-yok-_16403.html

Read Comment Section
İlk Yorumu Siz Yapın
Gönder

Yorumum onaylandığında e-posta ile bildir.

E-posta adresimle bültenlere abone olmak istiyorum

REKLAM VERİN

Haber gönderin Hemen haber gönderin

Sosyal Medyada Yapi.com.tr:

Abone Ol Yapı sektöründeki tüm gelişmelerden en önce siz haberdar olmak isterseniz e-bültenimize abone olun.
Bülten arşivine erişmek için tıklayın

REKLAM VERİN

Ajanda
TAMAMI » Bugünkü Etkinlikler BUGÜN:
Herhangi bir etkinlik mevcut değil!