Lütfen Tarayıcı Sürümünüzü Yükseltiniz.
 
BÖLÜM SPONSORU VitrA VitrA

Lafarge Yenilikçi Ürün ve Çözümleriyle Öne Çıkıyor

1989 yılından bu yana faaliyette bulunduğu çimento, agrega-beton ve alçı sektörlerinde ‘’yenilikçi ve markalı ürünleriyle’’ öne çıkan Lafarge Türkiye, 2008 Yapı İstanbul Fuarı’nda bu yönünü vurguluyor.

yapi.com.tr
Lafarge Yenilikçi Ürün ve Çözümleriyle Öne Çıkıyor

Başarılı olmak için artık ürün ve hizmet kalitesinin yeterli olmadığı noktasından hareket eden Lafarge,  sektördeki farkını  ‘’gerçek anlamıyla müşteri odaklılık ve yenilikçilik’’ olarak konumluyor.



Müşteri odaklılık anlayışını, ürün ve hizmet üretip, satmaya çalışmak yerine, müşteriyi iyi tanıyıp, onun ihtiyaç ve beklentilerine uygun çözüm ve yenilikler getirmeye dayandıran Lafarge, bunun da bir adım ötesine geçip, müşterilerinin  hedef kitlesini tanımaya, onların kendi müşterilerinden neler beklediğini anlamaya çalışarak, nihai kullanıcıya uzanan karar zinciri içerisinde yeralan herkesi ‘’müşterisi’’ olarak tanımlıyor.



Geçmişi 200 yıla yaklaşan ve çimentoda dünyanın en büyük grubu, agrega-betonda dünyanın ikinci büyük grubu, alçıda ise dünyanın üçüncü büyük grubu olan Lafarge, ar-ge çalışmalarına da çok önem veriyor ve bu alana ciddi bir kaynak ayırıyor. Lafarge’ın dünya ve Türkiye çapındaki ciddi bilgi ve deneyim birikimi  müşteri odaklılık yaklaşımıyla birleşince, Lafarge’ın en belirgin özelliği olan ‘’yenilikçilik’’ çıkıyor ortaya.  





Bu anlamda, Lafarge’ın Türk çimento sektörüne yakın zamandaki önemli bir katkısı, geleneksel ürün ve kullanım alışkanlıklarından uzmanlaşmaya, yani  ‘’kullanım amacına uygun özel çimento’’ yaklaşımına geçişte öncülük etmesi ve çimentoda ‘’markalı ürün’’ devrini başlatması oldu. Lafarge, önce uzun bir araştırma - deneme sürecinden sonra, sıva, duvar örme ve şap uygulamaları için ‘’KARAT’’ adını verdiği özel bir çimento geliştirdi. Karat, Türkiye’nin ilk markalı torbalı çimentosu oldu. Arkasından, endüstriyel beton uygulamaları için özel olarak geliştirilen ‘’CEMENTUM’’ sektöre sunuldu. (Türkiye’nin ilk markalı dökme çimentosu olan bu ürün, Lafarge Grubu’ndan dünya çapında Müşteri Odaklılık Ödülü aldı.)





Lafarge’ın yenilikçi ve markalı ürünlerdeki öncülüğü sadece çimento endüstrisinde değil beton ve alçı endüstrilerinde de kendisini göstermekte.



Türkiye’nin ilk kendliğinden yerleşen yüksek performanslı beton markası olarak 2001 yılında Lafarge tarafından sektöre sunulan ve Astoria gibi önemli projelerde yaygın bir biçimde kullanılmaya başlanan AGILIA®‘nın yanısıra, zemin ve duvar uygulamaları için geliştirilen renkli ve dekoratif beton ürünleri serisi ARTEVIATM , özel ihtiyaçlara yönelik beton serisi ULTRATM ve hazır yaş sıva PRATİKA® ,Lafarge Beton’un markalı-yenilikçi ürünleri.




Lafarge ve Dalsan’ın ortaklığı olan alçı ve alçı levha üreticisi Lafarge Dalsan ise yapı alçılarının yanısıra, ALLEV markasıyla alçı levhalar, akustik alçı levhalar ve yardımcı malzemeler üretiyor. 

http://www.yapi.com.tr/urunhaberleri/lafarge-yenilikci-urun-ve-cozumleriyle-one-cikiyor_61248.html

Read Comment Section
İlk Yorumu Siz Yapın
Gönder

Yorumum onaylandığında e-posta ile bildir.

E-posta adresimle bültenlere abone olmak istiyorum

REKLAM VERİN

Haber gönderin Hemen haber gönderin

Sosyal Medyada Yapi.com.tr:

Abone Ol Yapı sektöründeki tüm gelişmelerden en önce siz haberdar olmak isterseniz e-bültenimize abone olun.
Bülten arşivine erişmek için tıklayın

REKLAM VERİN

Ajanda
TAMAMI » Bugünkü Etkinlikler BUGÜN:
Herhangi bir etkinlik mevcut değil!