Çiller Ailesi, yaklaşık 2.5 yıl önce
Pera Rose Oteli satın alarak girdiği otelcilik sektöründe hedef
büyüttü. Meşrutiyet Caddesi üzerinde bulunan binayı
Albayraklar’dan satın alarak 4 yıldızlı otele dönüştüren
Mert ve Berk Çiller, şehir otelciliğinde
büyümeyi planlıyor. Pera Tulip adıyla geçtiğimiz ay Beyoğlu’nda
kapılarını açan otelin 64 standart odası, 20 executive odası bulunuyor. Otelde
ayrıca detoks için Marvega Wellness konsepti ile bir de SPA yer alıyor.
Marsan Holding bünyesindeki otellerin yönetiminden eşbaşkan olan Mert ve Berk
Çiller’in sorumlu olduğunu belirten Pera Tulip Genel Müdürü Umut
Dülger, “5 yıl içerisinde bünyemizdeki otel sayısını 5’e çıkarmayı
hedefliyoruz. Bugüne kadar iki otelin renovasyonu için yaklaşık 20 milyon dolar
harcandı. Hedefimizdeki üç otel için de toplam yatırımımız 30 milyon doları
bulur” diye konuştu.
Osmanlı'yı yansıtacak
Pera Tulip’in 12-13 aylık bir renovasyon çalışmasının ardından hizmete
açıldığını belirten Dülger, “52 odalı Pera Rose, Pera’nın nostaljik havasını
yaşatan, İngiliz ambiansını yansıtan bir otel. Pera Tulip ise 84 odalı, dört
yıldızlı bir otel. Mobilyaları ve içindeki tekstil ürünlerinden aynalara kadar
genç Osmanlı’yı yansıtıyor” diye konuştu.
Restorana motif ismi koydular
Pera Tulip Otel’de yer alan Damask Restoran’la da iddialı olduklarını
belirten Umut Dülger, “Damask, Osmanlı döneminde kullanılan bir motif. Biz de
Damask’ta Türk-Osmanlı mutfağının özel mönülerini ön plana çıkarmak istiyoruz”
dedi. 20-50 yaş grubu sadece yerli turiste değil yabancılara da hitap
ettiklerini dile getiren Dülger, “Restoranın Asmalımescit’e açılan ayrı bir
kapısı var. Yani otelden bağımsız olarak da değerlendirilebilir. House Cafe gibi
birçok önemli marka artık burada. Dolayısıyla büyük bir ilginin olacağını
düşünüyorum” diye konuştu.
Hedefe ‘Tulip’ ile koşacak
Hedeflerinin ‘Tulip’ markasıyla şehir otelciliğinde büyümek olduğunu ifade
eden Dülger, şöyle devam etti:
“5 senede 5 otel olarak kendimize hedef koymuştuk. İki yıl içinde iki otele
ulaştık bile. Bu hedefi tutturacağımızı düşünüyorum. Farklı illere de isim
hakkımızı vermek gibi bir hedefimiz var. Tulip markasıyla büyümek
istiyoruz.”
Güneyi düşünürüz
Konsept olarak en başından itibaren ‘şehir otelciliği’ olarak yola
çıktıklarını vurgulayan Dülger, “Güneyde enteresan bir fırsat çıkarsa onu da
değerlendirmek isteriz. Ama her şey dahil konsepti devam ettiği sürece bu zor
gözüküyor” dedi.
|