Lütfen Tarayıcı Sürümünüzü Yükseltiniz.
 
BÖLÜM SPONSORU Egepen Egepen

Dumankaya'nın 'Her Aşamada Mutlu Ev Sahipleri' Anketi Sonuçlandı

'Her Aşamada Mutlu Ev Sahipleri' ilkesini benimseyen Dumankaya, kendini sürekli geliştirmek için düzenli müşteri memnuniyeti anketleri yaptırıyor. GfK Türkiye’ye hazırlatılan müşteri memnuniyeti anketlerinin en sonuncusu, Ekim-Kasım 2011 tarihleri arasında Modern ve Dizayn projelerindeki daire sahipleri ile görüşülerek hazırlandı.

yapi.com.tr
Dumankaya'nın 'Her Aşamada Mutlu Ev Sahipleri' Anketi Sonuçlandı

'Her Aşamada Mutlu Ev Sahipleri' ilkesini benimseyen Dumankaya, kendini sürekli geliştirmek için düzenli müşteri memnuniyeti anketleri yaptırıyor. GfK Türkiye’ye hazırlatılan müşteri memnuniyeti anketlerinin en sonuncusu, Ekim-Kasım 2011 tarihleri arasında Modern ve Dizayn projelerindeki daire sahipleri ile görüşülerek hazırlandı.

Modern ve Dizayn projeleri müşterileri arasında düzenlenen müşteri memnuniyeti araştırması, satın alma süreçleri, satış danışmanları, Dumankaya müşterilerine özel olarak hazırlanan 'Bizden Size' dergisi, Komşuluk Günleri etkinlikleri ve Dumankaya Pusula Hizmetleri konuları üzerinden gerçekleştirildi. Memnuniyet anketi kapsamında yüzde 100 gibi önemli bir oranda memnuniyet belirtilen satın alma süreçlerinin yanı sıra, Modern ve Dizayn projeleri için genel memnuniyet oranı yüzde 93, Dumankaya’yı tavsiye etme oranı ise yüzde 96 olarak gerçekleşti.

Maksimum müşteri memnuniyeti için 'Her Aşamada Mutlu Ev Sahipleri'

Kente kimlik katan projeler geliştirme misyonu haricinde müşteri memnuniyetine önem verilmesi gerektiğine dikkat çeken Dumankaya Yönetim Kurulu Üyesi Uğur Dumankaya, “Bir marka olmak, geleceğe sağlam adımlarla yürümek için her zaman müşterilerimizin ihtiyaçlarına ve beklentilerine cevap vermeli; hatta bunu bir adım öteye taşıyarak daha talep edilmeden onlara daha iyisini sunmalıyız. Biz Dumankaya İnşaat olarak müşteri memnuniyetini her zaman ön planda tutuyor ve bunun için çok ciddi çalışmalar yapıyoruz. Hatta Dumankaya farkını müşterilermize yaşatabilmek adına satış öncesinden başlayarak, satış esnasında ve teslim sonrasında da hizmet veren Dumankaya Pusula Müşteri Hizmetleri birimini oluşturduk. Her geçen gün farklılaşmış birçok hizmeti müşterilerimizin beğenisine sunuyoruz. Müşterilerimiz ile buluşturduğumuz hizmetlerimizin kalitesini de sürekli sorgulayarak nasıl daha da geliştirebiliriz diye devamlı arayış içerisindeyiz. Bu sebeple “Her Aşamada Mutlu Ev Sahipleri” görmek için çalışıyoruz ve düzenli müşteri memnuniyet anketleri yaptırıyoruz. En son Modern ve Dizayn projeleri için yaptırdığımız araştırmanın neticesinde müşterilerimiz tarafından çok yüksek oranlarda beğenilmek gurur ve mutluluk verici” dedi.

Pusula hakkında konuşan Dumankaya, “Dumankaya Pusula Müşteri Hizmetleri ile müşterilerimiz seyahat planlamalarından araç kiralamasına, tıbbi destekten konser, sinema vb. kültür sanat etkinlikleri rezervasyonlarına kadar pek çok alanda hizmet alabiliyor. Sürekli müşteri memnuniyeti felsefesiyle geçtiğimiz yıl müşterilerimizin beğenisine sunduğumuz çalışmaların bu denli takdir edilmesi kendimizi daha da geliştirme adına ayrı bir motivasyon değeri taşıyor” dedi.

http://www.yapi.com.tr/haberler/dumankayanin-her-asamada-mutlu-ev-sahipleri-anketi-sonuclandi_90163.html

Read Comment Section
İlk Yorumu Siz Yapın
Gönder

Yorumum onaylandığında e-posta ile bildir.

E-posta adresimle bültenlere abone olmak istiyorum

REKLAM VERİN

Haber gönderin Hemen haber gönderin

Sosyal Medyada Yapi.com.tr:

Abone Ol Yapı sektöründeki tüm gelişmelerden en önce siz haberdar olmak isterseniz e-bültenimize abone olun.
Bülten arşivine erişmek için tıklayın

REKLAM VERİN

Ajanda
TAMAMI » Bugünkü Etkinlikler BUGÜN:
Herhangi bir etkinlik mevcut değil!