afarge Türkiye Çimento Grubu Marmara Bölgesi, bu yıl ilk defa toplam 8 kategoride düzenlenen Yılın Satış Ödülleri yarışması Hedefleri Aşma kategorisinde birincilik kazandı. Karya Yönetim Danışmanlığı ve Eureka Satış Danışmanlığı işbirliğiyle düzenlenen YILIN SATIŞ ÖDÜLLERİ yarışmasının ödülleri 21 Mayıs 2005 Cumartesi günü, Caddebostan Büyük Kulüp’te yapılan muhteşem bir törenle sahiplerini buldu.
Birincisi bu yıl düzenlenen ve dünyada bir ilk olma özelliğini taşıyan YILIN SATIŞ ÖDÜLLERİ satıcılık mesleğinin toplumda hak ettiği saygınlığı kazanmasına destek olmayı hedefliyor. Yarışma; Hedefleri Aşma, Müşteri Memnuniyeti, Ekip Çalışması, İletişim, Yenilikçi Öneriler Geliştirme, Kişisel Gelişim ve Sosyal Sorumluluk kategorilerinde gerçekleştirildi. Kategorilerin ön elemeleri, Mart – Nisan 2005 dönemindeki 2 aylık sürede 2004 yılı kişisel başarı hikayelerini paylaşan 600 aday üzerinden gerçekleştirildi. Jüri elemeleri sonucunda 23 finalistin belirlendiği yarışmada, 8 aday ödüle layık görüldü.
Geçtiğimiz yıl içindeki başarılı grafiğiyle satış hedeflerini aşan Lafarge Türkiye Çimento Grubu Marmara Bölge Satış Müdürü Emre Toprak ödülünü alırken; “Lafarge ekibi olarak müşterilerimize odaklanarak, ürünlerimizi satmaktan çok müşterilerimize yönelik ürünler ve çözümler ürettik. Onların da kendi müşterilerinin karşısında memnun ve mutlu olmalarını hedefledik. Tüm dünyada ve Türkiye’de satış, pazarlama ve müşteri memnuniyetine önem veren dünyanın önde gelen grubu ve Türkiye’deki pazarlama departmanımız adına bu ödülü alıyorum” dedi.
Her yıl düzenli olarak yürütülecek YILIN SATIŞ ÖDÜLLERİ projesinin ikinci yıl sahipleri, 27 Ocak 2006 tarihinde (Dünya Satıcılar Günü) ödüllerine kavuşacaklar. Adayların bu yarışmaya katılmak için, belirlenen kategorilerde 2005 yılına ilişkin başarı hikayelerini paylaşmaları gerekiyor.
|