'Ev değil keyifli yaşam alanları inşa
etme' vizyonu ile 1974 yılında yola çıkan Sinpaş
Grubu, 35. yılını dünyaca ünlü isimlerle kutlamaya
başlıyor. Michael Bolton 2 Temmuz 2009’da, Julio
Iglesias 22 Temmuz 2009’da ve Gloria Estefan da 3
Ağustos 2009’da Sinpaş’ın yıldız projeleri sponsorluğunda Kuruçeşme
Arena’da sahne alacak.
Grammy ödüllü Michael Bolton, Aqua City
2010 projesi sponsorluğunda geliyor. Michael Bolton, 2 Temmuz 2009
tarihinde İstanbul’da olacak. Ayrıca Ferhat Göçer de bu özel
gecede kendisine eşlik edecek. Bir yıl önce de Sinpaş GYO’nun Bosphorus City
projesinin tanıtımı için Türkiye’ye gelen Julio Iglesias, şimdi
de Bosphorus City’nin performansını izlemek ve hayranlarıyla
buluşmak için Bosphorus City sponsorluğunda 22 Temmuz 2009 tarihinde Kuruçeşme
Arena’ya geliyor. Gloria Estefan ise, country yaşam tarzını
modern bir mimari ile sunan Lagün’ün sponsorluğunda 3 Ağustos
2009 tarihinde Türkiye’ye geliyor. Albümleri tüm dünyada toplam 70 milyondan
fazla satan Gloria Estefan’ın beş Grammy ödülü bulunuyor. Sanatçının eşi
Emilio Estefan da eşini desteklemek üzere Türkiye’ye geliyor.
Kendisi de bir gayrimenkul yatırımcısı olan Emilio Estefan, ayrıca Türkiye’de
bulunan turizm gayrimenkul alanındaki yatırımları değerlendirecek.
Julio İglesias Saraylar projesine fikir babası oldu
Sinpaş GYO Pazarlama ve Satış Genel Müdür Yardımcısı Seba
Gacemer, yaz dönemi faaliyetler, etkinlik ve cirolarıyla ilgili
bilgileri açıkladı. “Sinpaş’ın 35. yılını kutlamak adına tüm şirketlerimizi de
içine alarak, firmalarımızın faydalanabileceği şekilde etkinlik programı yaptık.
Konut odaklı bir firma olmamızdan dolayı, geniş kitlelere hitap etmek istiyoruz.
İstanbul’un yıldız projelerini yaparak, Dünya starlarını İstanbul’a getirmeyi
uygun bulduk. Ahmet San Organizasyon ile birlikte bu yıldızları İstanbul’a
getirerek bir ilke imza atmak istiyoruz.” dedi.
Gacemer, "Geçtiğimiz yıl Bosphorus City’nin lansmanı için Türkiye’ye gelen
Julio Iglesias’ın kendisi aynı zamanda bir gayrimenkul milyarderi. Bu nedenle
projemizle sanatçı kimliğinin yanı sıra yatırım ve yaşam vizyonuyla da detaylı
olarak ilgilendi. “Bosphorus City” projesinde Boğaz’a özgü semtleri incelerken
bize Sarayları sordu. Biz Bosphorus City’i Ortaköy’e kadar projelendirmişken
Julio’nun bu sorusuyla yeni bir etap olarak Saraylar Bölgesini gündemimize
aldık. Böylece Julio Igleisas bir anlamda Saraylar Bölgesinin ‘’fikir babası’’
oldu. Bosphorus City’nin devamı niteliğinde sarayların da içinde olduğu Saraylar
Bölgesinde yaklaşık 600 konut olacak.. Bu projemizi de Eylül ayında lanse
edeceğiz” diyen Gacemer, dünya starlarına ev sahipliği yaparak özellikle
kapasitenin daha fazla olduğu Kuruçeşme Arena’da konserleri yapmayı uygun
bulduk. 4 bin kişilik kapasitesiyle Kuruçeşme Arena’da tanıtım ve anlaşmaların
maliyeti olarak toplam 1 milyon TL bütçe ayrıldı şeklinde ekledi.
İstanbul’un tanıtımı yapılacak
Ahmet San, etkinlikler için; “Sinpaş, düzenleyeceğimiz
etkinliklerle dünya starlarına ev sahipliği yapacak. Bu etkinlikler sayesinde
dünya çapında İstanbul’un reklamının yapılacağı düşüncesindeyiz. Özellikle
Boğazın kenarında suyla bütünleşen bir mekan tercih edildi. Geçen yıl Sinpaş
sponsorluğunda Julio Iglesias ile bir Türkiye turnesi yapmıştık. Bu yıl biraz
daha olayın boyutunu büyütmek istedik. 'Yıldız proje üreten' Sinpaş’ı dünya
yıldızlarıyla buluşturmak istedik. Türk ve yurtdışı kamuoyuna tanıtmaya yönelik
bir seri organizasyon oluşturduk” diyen San, Sinpaş’ın görkemini vurgulamak ve
İstanbul’da değişen sanat rüzgarlarını ve yaşamın Sinpaş projeleriyle birlikte
daha kaliteli bir hale geldiğini de belirtti.
|