Lütfen Tarayıcı Sürümünüzü Yükseltiniz.
 
BÖLÜM SPONSORU Egepen Egepen

Soyak’ın Facebook’daki Sanal Barajı’nda Su Tasarruf Oranı: 182 Bin Ton

“Geleceğe Bir Damla Sakla” sosyal sorumluluk projesinin sanal ayağı olan Facebook “Soyak 1. Sanal Barajı” uygulaması, kullanıcılar arasında yaygınlaşmaya devam ediyor. Yaklaşık 1 ay içinde Facebook “Soyak 1. Sanal Barajı” uygulamasını kendi profiline ekleyen 4 bin 500 kullanıcı tarafından, toplam 182.000 ton su tasarrufu sağlandı. Bu sayede

yapi.com.tr
1 Soyak’ın Facebook’daki Sanal Barajı’nda Su Tasarruf Oranı: 182 Bin Ton

Soyak’ın susuzluk tehlikesine karşı önlem ve bilinçlendirme çalışmalarını içeren “Geleceğe Bir Damla Sakla” sosyal sorumluluk projesinin sanal ayağı olan Facebook “Soyak 1. Sanal Barajı” uygulaması, kullanıcılar arasında yaygınlaşmaya devam ediyor. Yaklaşık 1 ay içinde Facebook “Soyak 1. Sanal Barajı” uygulamasını kendi profiline ekleyen 4 bin 500 kullanıcı tarafından, toplam 182 bin ton su tasarrufu sağlandı. Bu sayede Facebook “Soyak 1. Sanal Barajı”  yüzde 5.4 oranında doluluğa ulaştı.

Soyak tarafından Facebook’ta başlatılan “Soyak 1. Sanal Barajı” uygulamasının amacı, toplumda su kullanım kültürünün gelişmesine katkı sağlayacak farkındalıkla, küçük değişiklikler yaparak elde edilen tasarrufun bile yaşamın sürekliliği içindeki önemini vurgulamak. Sürdürülebilir yaşam anlayışı içerisinde çalışmalarına yön verdiklerini belirten Soyak Holding Kurumsal İletişim Koordinatörü Fatma Çelenk; “Soyak, sürdürülebilir gelişmeye ve daha iyi bir yaşama katkıda bulunmak stratejisiyle çevreye ve toplum değerlerine uyumlu çalışmalar gerçekleştirmektedir. 2007 yılından beri İstanbul ve İzmir’de toplam 33 ilkogretim okulunda Geleceğe Bir Damla Sakla sosyal sorumluluk projemizle yaklaşık 100 bin kişiye ulaşarak, su tasarrufu konusunda bilinçlendirmeye çalıştık. Okullarımızda ilk belirlemelere gore 700 ton su tasarrufu yapıldı. Projenin hayata geçmesinde 225 kişi 27.000 adamsaat çaba sarfederek çalıştık ve 4500 malzeme değişimi yaptık. Şimdi projemizi daha geniş bir kesimle buluşturuyoruz. Hedefimiz sanal ortamda 2 milyon ton su tasarrufu sağlayacak bilinci, kullanıcılar arasında yaygınlaştırmak” dedi.

Kayıt işlemini gerçekleştiren kullanıcılar, “Soyak 1. Sanal Barajı” uygulamasında kendilerine yöneltilen sorulara verdikleri cevaplar doğrultusunda her gün belli miktarlarda su tasarruf etmiş oluyor. Facebook Sanal Barajı’nın yapımına da katkıda bulunacak kullanıcılar, hem kendi tasarrufları, hem de uygulamaya davet ettikleri arkadaşları adına puan kazanıyor. Kullanıcılar bu sayede su tüketim alışkanlıklarında küçük değişiklikler yaparak geleceğe de büyük bir yatırım yapmış oluyorlar.   

Projeye en çok katkı sağlayan ilk 10 kullanıcı ise, dizüstü bilgisayar, Sony playstation,   i-pod ve daha birçok muhteşem hediye kazanma şansı yakalıyor. Ayrıca, bu uygulamayı arkadaşlarına göndererek barajın yapımına en çok katkı sağlayan ilk 100 kişinin adları 1. Facebook Barajı’nın anıt sitesine yazılarak, katkıları ölümsüzleştirilmesi planlanıyor.

Projeye katılabilmek için, www.soyak.com.tr web sitesinden giriş yapılabiliyor. En fazla katkıyı sağlayanların isminin yer aldığı liste, kullanıcılar tarafından hergün gösterilen performansa göre güncel olarak takip edilebiliyor. Aynı zamanda facebook üyesi olan kullanıcılar, kendi sayfaları üzerinden de uygulamayı paylaşabiliyorlar.

http://www.yapi.com.tr/haberler/soyakin-facebookdaki-sanal-barajinda-su-tasarruf-orani-182-bin-ton_64412.html

Read Comment Section
1 Yorum Yorum Yaz
  • Alttan alta reklam mı yapılıyor ev satmak için? Su umurumuzda mı? YANITLA
1 yorumdan 1 tanesi gösteriliyor. 
Yorumunuzu ekleyin
Gönder

Yorumum onaylandığında e-posta ile bildir.

E-posta adresimle bültenlere abone olmak istiyorum

REKLAM VERİN

Haber gönderin Hemen haber gönderin

Sosyal Medyada Yapi.com.tr:

Abone Ol Yapı sektöründeki tüm gelişmelerden en önce siz haberdar olmak isterseniz e-bültenimize abone olun.
Bülten arşivine erişmek için tıklayın

REKLAM VERİN

Ajanda
TAMAMI » Bugünkü Etkinlikler BUGÜN:
Herhangi bir etkinlik mevcut değil!