Vaillant’tan Çevreci Isı Pompası:...
Vaillant Yeni Ürünü Arotherm...
"Vaillant Yeni Organizasyon...
Vaillant, Content Marketing...
Vaillant, Küçük Akbabaları...
Vaillant'tan Spora ve Sporcuya Destek
Vaillant Group Türkiye’de Yeni Yapılanma
Vaillant’ın Logosu Yenilendi
Vaillant Türkiye, İş Ortakları Toplantısı’nı Gerçekleştirdi
Vaillant Türkiye geleneksel İş Ortakları Toplantısı’nı bu yıl canlı yayın formatında online olarak gerçekleştirdi. “Farklısın Farkında mısın?” sloganı ile düzenlenen toplantıda Vaillant Türkiye’nin 2020 yılı elde ettiği sonuçlar ile 2021 yılı hedefleri paylaşıldı.
İklimlendirme sektörünün öncü markalarından Vaillant Türkiye, her yıl yetkili satıcıları ile bir araya geldiği geleneksel İş Ortakları Toplantısı’nı bu yıl koronavirüs sebebiyle dijital platformlar üzerinden gerçekleştirdi. “Farklısın Farkında mısın?” sloganı ile düzenlenen toplantıya Türkiye genelindeki tüm Vaillant Türkiye yetkili satıcıları ile Vaillant Türkiye çalışanlarından oluşan 355 kişi katılım gösterdi. Vaillant Group Türkiye CEO’su Alper Avdel, Vaillant Group Türkiye Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Erol Kayaoğlu, Vaillant Group Türkiye Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ufuk Atan, Vaillant Türkiye Pazarlama Direktörü Hazım Bumin ve Vaillant Türkiye Satış Direktörü Fatih Aylı’nın katılımıyla düzenlenen toplantıda Vaillant Türkiye’nin pandemi nedeniyle zorlu geçen 2020 yılında, yenilikçi bakış açısı ve dijitalleşmeye yönelik yatırımları sayesinde elde ettiği başarılar aktarılarak 2021 hedefleri açıklandı. 300 m2’lik sahneden 4K kalitesinde canlı yayınlanan toplantı Burcu Esmersoy ve Kadir Çöpdemir’in moderatörlüğünde gerçekleştirildi. Toplantı açılışında konuşma yapan Vaillant Group Türkiye CEO’su Alper Avdel, firma olarak hayata geçirilen yeni yapılanma süreci ile daha efektif bir çalışma modeline geçiş yaptıklarına değindi. Avdel, “Vaillant Group Türkiye olarak müşteri deneyimini önceliklendirerek pazarda yarattığımız farkı bir adım daha ileri taşıdık. Bu kapsamda hayata geçirdiğimiz “Müşteri Odaklı Organizasyon Projesi” ile grup bünyesinde yer alan Satış ve Pazarlama Departmanlarında organizasyonel değişiklikler gerçekleştirdik. Yılbaşı itibariyle girdiğimiz yeni dönemde müşteri ve piyasa odaklılığımızı geliştirerek daha çevik bir yapıya ulaşmayı hedefliyoruz” dedi. Yeni dönemde “Farklısın Farkında mısın?” sloganı ile geleneksel başarının ötesine geçmeyi hedeflediklerini dile getiren Avdel, “Koronavirüs etkisiyle yaşam biçimlerimizden alışveriş davranışlarımıza kadar kökten değişim geçirdiğimiz 2020 yılını, güçlü dijital altyapımız ile zamanında ve etkili karar alma kabiliyetimiz sayesinde başarıyla tamamladık. Kombide grup olarak liderliğimizi koruduk. 2020 yılında kombi başta olmak üzere ana ürün gruplarımızda önemli artışlar elde ettik. Yeni iş kollarımızda hızlı büyüdük. Kaskad satışlarımızı 2 katına çıkardık. Isı pompası satışımızı yüzde 50 seviyesinde artırdık. Bütün bunların yanı sıra müşteri memnuniyetimiz yine yüzde 90'ın üzerinde gerçekleşti. 2021 yılı bizim için bir dönüm noktası. Yeni bir organizasyon yapımız, yeni projelerimiz ve yeni ürünlerimiz ile bu yıl için oldukça heyecanlıyız” diye konuştu. Güçlü bir takım olarak yarattığımız sinerjiyle başarımızı sürdüreceğiz İnovasyonu ve yaratıcılığı temel alan çözümler sunacağız 2020’nin yıldız yetkili satıcılarına ödül |