Lütfen Tarayıcı Sürümünüzü Yükseltiniz.
 
BÖLÜM SPONSORU Egepen Egepen

Zenginler Bekleneni Veremedi, Uptown Konsept Değiştiriyor

4 yıl önce ’butik alışveriş merkezi’ olarak açılan Mayadrom Uptown, istenilen performansı gösteremediği için yeni bir isim ve temayla tekrar açılacak. Maya Grubu, bir yıldır üzerinde çalıştığı merkezi ’aile-eğlence ve yiyecek-içecek temasıyla’ 2008 yılında hizmete açacak.

Vatan Gazetesi/Hale TÜZÜN
Zenginler Bekleneni Veremedi, Uptown Konsept Değiştiriyor

aya Grubu, İstanbul’un üst gelir grubuna sahip tüketicilerinin yaşadığı Etiler’de 2003 yılında hizmete açtığı Mayadrom Uptown’ı baştan yaratıyor. Açıldığı günden bu yana gruba istenilen performansı getiremeyen Mayadrom Uptown, yepyeni bir temayla 2008 yılında tekrar bölgede ziyaretçileriyle buluşacak. İsmi de değiştirilecek olan Mayadrom Uptown için grubun mimarları hummalı bir hazırlık içinde.

2008 yılında Mayadrom Uptown’ı yeni bir isim ve temayla tekrar açacaklarını söyleyen merkezin yönetimini üstlenen Maytur Genel Müdürü Sabri Ayazkan, “Aile ve eğlence-yiyecek-içecek olmak üzere iki konsept üzerinde çalışıyoruz. Bu iki tema üzerinde merkezi yeniden yapılandıracağız” dedi.

Butik alışveriş merkezi
2003 yılında hizmete giren Mayadrom Uptown, dört kattan oluşuyor. Uptown, yine Maya Grubu şirketlerinden Maytap tarafından yönetilirken, merkezin üzerinde dört katta ofis alanları bulunuyor. Daha çok ziyaretçi, daha çok müşteri çekme amacı gütmeden ’seçkin müşteri kitlesi’ne hitap etmek amacıyla kurulan Mayadrom Uptown, ’butik alışveriş merkezi’ olarak tanımlanıyordu. 35 giyim mağazasıyla açılan merkezin giriş katı Dreams adını taşıyordu. Bu katta parfümeri, dekorasyon, optik üzerine mağazalar ile pastane, bar ve kafeler, Trends adı verilen ikinci katta giyim markaları yer alıyordu. Street katı ise gençlere yönelik tasarlanmıştı. Grubun içinde Uptown’ın yanı sıra Mayadrom işletmeleri adı altında, Mayadrom Akatlar Alışveriş Merkezi, Mayadrom Sports Center Çekmeköy, Mayadrom Sports Center, Mayadrom M Square mağazası, Maya Plaza Akatlar ve Maya Köyü Bodrum bulunuyor. Bistrott Akatlar ve Loop Cafe&Restaurant tesisleri ile de işbirliği yürütülüyor.

‘Satılıyor iddiası doğru değil, aile teması işlenecek’

Piyasada dolaşan ’Uptown satılıyor’ söylentilerini de kesin bir dille yalanlayan Sabri Ayazkan, Mayadrom Uptown’ın değişime zorunlu hale gelmesinde ’merkezde, shop mix yani dükkan karmasının doğru yapılamamasının’ etkili olduğunu ifade etti. 850 metrekareden oluşan ve dört katlı alışveriş merkezinde yeni planları hakkında da bilgi veren Sabri Ayazkan şunları söyledi:

“Şu anda üzerinde çalıştığımız temalarla ilgili yurtdışında herhangi bir örnek uygulama görmedik. Aile temasında eğitim, alışveriş ve eğlence birarada olacak. Çocuklar ve ailelerini hedefliyoruz. Mayadrom Uptown’ın bulunduğu bölge, yoğunlukla ailelerin yaşadığı ve geniş bir nüfusa hitap eden bir yer. Çok sayıda konut bulunuyor. Bu yüzden ’aile teması’na yönelik projelerin ilgi göreceğini düşünüyoruz. Şu anda ajansımız da yeni isim üzerinde çalışıyor. 2008 yılında en kısa süre içinde Uptown’ı başka bir isimle açacağız. Bir yıldır proje üzerinde çalışıyoruz.”

http://www.yapi.com.tr/haberler/zenginler-bekleneni-veremedi-uptown-konsept-degistiriyor_58147.html

Read Comment Section
İlk Yorumu Siz Yapın
Gönder

Yorumum onaylandığında e-posta ile bildir.

E-posta adresimle bültenlere abone olmak istiyorum

REKLAM VERİN

Haber gönderin Hemen haber gönderin

Sosyal Medyada Yapi.com.tr:

Abone Ol Yapı sektöründeki tüm gelişmelerden en önce siz haberdar olmak isterseniz e-bültenimize abone olun.
Bülten arşivine erişmek için tıklayın

REKLAM VERİN

Ajanda
TAMAMI » Bugünkü Etkinlikler BUGÜN:
Herhangi bir etkinlik mevcut değil!