Lütfen Tarayıcı Sürümünüzü Yükseltiniz.
 
BÖLÜM SPONSORU VitrA VitrA

Metropolis Koleksiyonu Heyecanlı ve Yenilikçi Bir Tasarım Getiriyor

Dünyanın en prestijli etkinliklerinden biri olan Milano Tasarım haftasının geçtiğimiz Nisan’daki açılışıyla birlikte Interface, hem zamanla birlikte evrimleşen küresel, yeni markasının hayata geçirilişini kutladı hem de heyecan dolu, yenilikçi tasarım serisi Metropolis’i piyasaya sundu. Tasarım mekânları arasında önde gelen ve ayrıcalıklı bir yere

yapi.com.tr
Metropolis Koleksiyonu Heyecanlı ve Yenilikçi Bir Tasarım Getiriyor

Dünyanın en prestijli etkinliklerinden biri olan Milano Tasarım haftasının geçtiğimiz Nisan’daki açılışıyla birlikte Interface, Inc. hem zamanla birlikte evrimleşen küresel, yeni markasının hayata geçirilişini kutladı hem de heyecan dolu, yenilikçi tasarım serisi Metropolis’i piyasaya sundu. Tasarım mekânları arasında önde gelen ve ayrıcalıklı bir yere sahip olan La Triennale di Milano’da yer alan tek halı şirketi Interface, tasarım ve sürdürülebilirlik konusundaki öncülüğünün altını bir kez daha çizmiş oldu.

Markanın piyasaya sunulmasıyla birlikte küresel Yeşil Elma Hizmet Günü’ne olan bağlılığını da kamuoyuna duyuran Interface, şirketin bulunduğu ülkelerdeki çalışanlarını, müşterilerini ve tedarikçilerini ülkelerinin yerel toplumunda yer alan okul sürdürülebilirliği projelerine gönüllü olarak katılmaları için teşvik ediyor. Bu çabaya destek veren ve katılan ilk şirketlerden biri olmasıyla bilinen Interface, belli bir amaç doğrultusunda yapılmış olan tasarımlara dair sahip oldukları kuvvetli kültürü ön plana çıkarıyor.

Markanın yeni görünüşü, şirketin büyümekte olan küresel varlığını ve geleceğe yönelik hedeflerini yansıtıyor. InterfaceFLOR ismi yerine, doğrudan şirketin kuruluş ismi olan Interface®’e atıfta bulunularak şirketin kurucusu ve sürdürülebilirlik konusundaki öncüsü Ray Anderson’ın sahip olduğu vizyon ve arkasında bıraktığı miras vurgulanıyor. Milano’da görücüye çıkan söz konusu yeni görünüş, şirketin tarihi tasarımlarına modern bir bakış açısı yaratıyor.

Interface markasının belli bir hedef doğrultusunda gerçekleştirilen tasarımlar için emsal teşkil eden ürünlerinin ve deneyimlerinin ortaya çıkarılmasına olan bağlılığı bünyesinde barındırdığına dikkat çeken Interface, Inc. Kıdemli Başkan Yardımcısı ve Pazarlama Kurulu Başkanı Maria Davlantes, “Bu marka ile birlikte güzelliği, yeniliği, işlevi ve sürdürülebilirliği birleştiren ürünlerimizin, müşterilerimize ilham vererek, sattığımız ürünlerin ötesinde bir sorumluluk hisseden bir şirket sayesinde kendi tasarım vizyonlarının farkına varmalarını sağlamayı istiyoruz. Yeni markamız, şirket olarak kim olduğumuzun bir pekiştirmesidir” diyor.

Gerçek sürdürülebilirlik mirası

Yeni bir tasarım koleksiyonu ve montajı ile birlikte piyasaya sürülecek olan yeni Interface küresel markasının tanıtımı, 17-22 Nisan 2012 arasında gerçekleşen Milano Tasarım Haftası boyunca La Triennale di Milano’da yapıldı. Bu kapsamda görücüye çıkan Metropolis™ isimli yeni koleksiyon, sürdürülebilirlik temel alınarak geliştirildi. Metropolis™, bütün tasarımcıların feyz alması gereken temalardan ilham aldı: Şehirlerin ve kültürlerin sonunun gelmesi temasını yansıtan 2012 küresel ve kültürel trendi temel alan, ideolojik yeniden doğuş.

Amaçlarına güç veren yeni markaları için kolları sıvarken, Metropolis koleksiyonunun da insanların ekosistemlerle uyum içinde yaşadığı, gezegenin sunduğu hammaddelerin kökünün kurutulmadığı daha sürdürülebilir bir gelecek için besledikleri umut dolu vizyonu yansıttığını ifade eden Interface, Inc. Başkan Yardımcısı ve Yenilik Direktörü Nigel Stansfield, “Yeni koleksiyonla birlikte, cesur yeni dünyanın havasını ve gizemini yansıtan global tasarımlar sayesinde Interface heyecanını doruk noktasına çıkarıyor ve insanın aklını müthiş bir şekilde başından alıyor. Ürünlerimiz, müşterilerimizin bizden bekleyebileceği her türlü özelliğe sahip – göze hitap ediyor olmakla birlikte yenilikçi ve işlevsel. Duygulara en derin şekilde hitap etmek isteyen çağrışımcı iç mimarlara ilham vereceklerini umuyoruz” diyor.

Interface’in sürdürülebilirliğe olan bağlılığına bakıldığında, Metropolis koleksiyonunun üçte biri, kullanılmış balık ağları ve kullanılmış karo halı iplikleri gibi endüstriyel atıklar kaynak olarak kullanılarak Interface’in Re-Entry™ 2.0 geri alım programı yoluyla yüzde 100 geri dönüştürülmüş iplik içeriyor. Ayrıca ürünlerin büyük bir kısmı standart olarak Interface’in karbon dengelemesi programının çevresel faydalarına sahip olmakla birlikte daha hızlı montaj ve daha az atık adına yönsel olmayan tasarımlar içeriyor.

Davlantes, “Interface’te yaptığımız her şeyin temelinde tasarım yatıyor. Tasarımın düşünsel ve anlamlı olması gerekiyor bizim için. Biz böyleyiz ve şirket olarak da bu şekilde hareket ediyoruz” diyor.

Interface’in marka mirasını, anlamını ve arzularını müşterilerle birlikte kutlayabilmek adına “Amaç Barındıran Tasarım” isimli bir hatıra kitabı da hazırlanıyor.

ETİKETLER: yeşil firma
http://www.yapi.com.tr/urunhaberleri/metropolis-koleksiyonu-heyecanli-ve-yenilikci-bir-tasarim-getiriyor_91782.html

Read Comment Section
İlk Yorumu Siz Yapın
Gönder

Yorumum onaylandığında e-posta ile bildir.

E-posta adresimle bültenlere abone olmak istiyorum

REKLAM VERİN

Haber gönderin Hemen haber gönderin

Sosyal Medyada Yapi.com.tr:

Abone Ol Yapı sektöründeki tüm gelişmelerden en önce siz haberdar olmak isterseniz e-bültenimize abone olun.
Bülten arşivine erişmek için tıklayın

REKLAM VERİN

Ajanda
TAMAMI » Bugünkü Etkinlikler BUGÜN:
Herhangi bir etkinlik mevcut değil!