Çeşme’de 10 yılı geride bırakan Sheraton Oteli, yaz sezonu öncesi kampanya ve
yeniliklerini tanıttı. Dilek Holding ve Çeşme Otelcilik
Yönetim Kurulu Üyesi Cihat Göker, 2.5 milyon dolarlık rüzgar
perdesi yatırımıyla yeni düğün sezonuna hazırlandıklarını söyledi.
Göker, otel olarak kaliteli düğünler düzenlediklerini belirtti. Müşteri
memnuniyetini her zaman ön planda tutacaklarını ifade eden Göker, şunları
kaydetti:
Rahat izleme imkanı
“Herkesin bildiği gibi, Çeşme’nin meşhur rüzgarı hem bizi, hem de
müşterilerimizi zaman zaman zor durumda bırakıyor. Düğün alanımızda bulunan
800 metre kare alanı camla kapatarak, rüzgarı en aza indirmeye
çalışacağız. Ayrıca yapılan camlara da 2 adet 24 metre karelik dev ekran
monitörü koyarak, davetlilerin etkinlikleri daha rahat izleyebilmesini
sağlayacağız. Otelin görselini bozmadan bu güzel projeyi
gerçekleştireceğiz. Düğün sahiplerinin Çeşme’nin rüzgarından
etkilenmemeleri için 2,5 milyon dolarlık bu yatırımı yapma kararı aldık.”
Cihat Göker, Çeşme’nin turizmde marka olması için ilçeye en az 4 ya da
5 golf sahası yapılması gerektiğini, kendilerinin de golf turizmiyle
yakından ilgilendiklerini söyledi. Göker, “Bizce golf turizmi Çeşme’nin
gerdanlığı olacak. Burada yapılacak golf tesisleriyle kısa olan turizm
sezonu uzayacak. Golf sporunun ayrı bir çekim alanı ve müşterisi var”
dedi.
Kongre turizmi
Göker, Çeşme Sheraton’un kongre turizmine ağırlık verdiğini, 2010 yılı
Mayıs ve Nisan ayları için tesisin dolduğunu söyledi. Geçen yılı yüzde 62’lik
doluluk oranıyla geçirdiklerini anlatan Cihat Gökçer, sözlerini şöyle
sürdürdü: “Otel olarak 2011-2012 sezonunu satmaya başladık. Tesis olarak bu
yılki hedefimiz, yıl boyunca doluluk oranını yüzde 70’in üzerine
taşımaktır. Her geçen yıl daha da iyiye giden bir görünüm izliyoruz.
Ayrıca otelimizde 8 gün kalan müşterilerimizi Avrupa ve Amerika’ya
götürecek bir kampanyaya başlıyoruz. 2200 lira ödeyen müşterilerimizi yurt
dışında ağırlamanın keyfini yaşayacağız. Ancak tek şart ön rezervasyon
olacak.”
|