Lütfen Tarayıcı Sürümünüzü Yükseltiniz.
 
BÖLÜM SPONSORU Egepen Egepen

Ankastre Krizin Yıldızı Oldu

GFK araştırma şirketinin ankastre ürünler çalışmasına göre, ekonomik krizin etkisiyle geçen yıl beyaz eşya sektörü küçülürken, ankastre ürünlerin satışları, bir önceki yıla göre yüzde 23.5 arttı.

Sabah Gazetesi
Ankastre Krizin Yıldızı Oldu

GFK araştırma şirketinin ankastre ürünler çalışmasına göre, ekonomik krizin etkisiyle geçen yıl beyaz eşya sektörü küçülürken, ankastre ürünlerin satışları, bir önceki yıla göre yüzde 23.5 arttı. Beyaz eşya sektörü Ocak-Ekim 2009 döneminde bir önceki yıla göre yüzde 4 küçülürken talep kayması, ankastre ürünlerin satışını yüzde 23.5 oranında artırdı. Buna göre, 2008'in Ocak- Ekim döneminde sektörde satılan her 100 büyük beyaz eşyanın 3.2'sini ankastre ürün oluştururken, 2009'un aynı döneminde ankastre ürünlerin payı yüzde 4.1'e yükseldi. Ankastre ürünlerde en çok 'A' ve 'B' enerji sınıfı ürünler tercih edildi.

 

http://www.yapi.com.tr/haberler/ankastre-krizin-yildizi-oldu-_76239.html

Read Comment Section
İlk Yorumu Siz Yapın
Gönder

Yorumum onaylandığında e-posta ile bildir.

E-posta adresimle bültenlere abone olmak istiyorum

REKLAM VERİN

Haber gönderin Hemen haber gönderin

Sosyal Medyada Yapi.com.tr:

Abone Ol Yapı sektöründeki tüm gelişmelerden en önce siz haberdar olmak isterseniz e-bültenimize abone olun.
Bülten arşivine erişmek için tıklayın

REKLAM VERİN

Ajanda
TAMAMI » Bugünkü Etkinlikler BUGÜN:
Herhangi bir etkinlik mevcut değil!