Lütfen Tarayıcı Sürümünüzü Yükseltiniz.
BÖLÜM SPONSORU

Antalya’ya Yeni Logo

Antalya Tanıtma Vakfı (ATAV) tarafından Graphx Ajans’a yaptırılan ve Antalya kentinin tanıtımında kullanılacak yeni logo düzenlenen kokteylle tanıt

NTV-MSNBC
Antalya’ya Yeni Logo

b>Antalya Tanıtma Vakfı (ATAV) tarafından Graphx Ajans’a yaptırılan ve Antalya kentinin tanıtımında kullanılacak yeni logo düzenlenen kokteylle tanıtıldı.

Yeni logo, Antalya Ticaret ve Sanayi Odası (ATSO), Belek Turizm Yatırımcıları Birliği (BETUYAB), Side Turizm Derneği (TUDER), Alanya Tanıtma Vakfı (ALTAV), Alanya Turistik İşletmeciler Derneği (ALTİD), Kemer Tanıtma Vakfı (KETAV) tarafından da desteklenerek kabul edildi.

İlk olarak 7-11 Mart tarihleri arasında Almanya’nın Başkenti Berlin’de düzenlenen ITB Berlin Turizm Borsası’nda kullanılan logoda, Antalya’nın güneşi, denizi, portakalı ve yeşili konu ediliyor. Toplantıda konuşan ATAV Başkanı Nizamettin Şen, bir kentin tanıtımında ve markalaşmada logonun önemli yeri olduğuna işaret ederek, ilk sınavını ITB Berlin Fuarı’nda veren logonun beğenildiğini ifade etti. Nizamettin Şen, Antalya’nın yeni bir şarkıya da ihtiyacı bulunduğuna değinerek, bu yılın haziran ayında sunumu yapılacak olan Antalya Şarkısı’nın, “Akdeniz Akşamları” adlı şarkının da bestecisi olan Serhan Kelleözü tarafından yapıldığını belirtti.

“LİMİTSİZ GÜNEŞ”
“Limitsiz Güneş” rumuzuyla sunulan yeni Antalya logosunu yaratan ekibin başkanı Cihan İşbaşı da konuşmasında, logodaki turuncu renkli dairesel simgenin güneş, portakal, barış güvercini, Konyaaltı Plajı’na inen varyantı, Dünya Ralli Şampiyonası’nın yapıldığı parkurlardaki virajı, raftingdeki girdabı, su parkının iniş rotasını, bir golf vuruşunu, bir halay halkasını, hem abartılmış bir gülümsemeyi, hem de internette kullanılan @ işaretini çağrıştırdığını kaydetti.
Büyükşehir Belediye Başkanı Bekir Kumbul ise Antalya’nın özel ve güzel bir kent, Türkiye’nin vitrini olduğuna işaret ederek, logonun yaygın şekilde kullanılarak Antalya’nın tanıtımına ağırlık verilmesini istedi.
Antalya Ticaret ve Sanayi Odası (ATSO) Başkanı Menderes Türel de bir kentin tanıtımında markalaşmasında logonun alfabenin ilk harfi kadar önemsenmesi gerektiğini vurguladı.
Akdeniz Turistik Otelciler Birliği (AKTOB) Başkanı Ahmet Barut, logonun ITB Berlin Borsası’ndaki Antalya Gecesi’nde büyük ilgi gördüğünü ifade etti. Barut, logonun tüm turizm işletmeleri ve resmi kurumlarca kullanılmasını da diledi. ITB Berlin Borsası’ndaki izlenimlerini de aktaran Barut, 2003 yaz sezonuna ilişkin 1.5 aydan beri yeni rezervasyon alınmadığını, ancak rezervasyon iptalleriyle de karşılaşılmadığını açıkladı. Barut, Türkiye gibi Akdeniz çanağındaki diğer turist kabul eden ülkelerin de yeni rezervasyonlar alamadıklarına işaret ederek, bunun Türkiye açısından olumlu olduğunu bildirdi. Barut, “Avrupa’daki tüketici bekliyor. Savaş bittiğinde en geç 2 hafta içerisinde Türk turizmi toparlanır. Ama geçen yılkı performansı yakalayamayacağımız da çok açık” dedi.

http://www.yapi.com.tr/haberler/antalyaya-yeni-logo_3644.html

Read Comment Section
İlk Yorumu Siz Yapın
Gönder

Yorumum onaylandığında e-posta ile bildir.

E-posta adresimle bültenlere abone olmak istiyorum

Haber gönderin Hemen haber gönderin

Sosyal Medyada Yapi.com.tr:

Abone Ol Yapı sektöründeki tüm gelişmelerden en önce siz haberdar olmak isterseniz e-bültenimize abone olun.
Bülten arşivine erişmek için tıklayın

REKLAM VERİN

Ajanda
TAMAMI » Bugünkü Etkinlikler BUGÜN:
Herhangi bir etkinlik mevcut değil!