Lütfen Tarayıcı Sürümünüzü Yükseltiniz.
 
BÖLÜM SPONSORU Egepen Egepen

Bosch 2008’e İddialı Bir Giriş Yapacak

Bosch Ev Aletleri Satış Direktörü İhsan Kara: “Beyaz eşya pazarı genel olarak 2007’de bir önceki yıla göre küçüldü. Buna rağmen biz Bosch Ev Aletleri olarak bu küçülmeden etkilenmedik."

yapi.com.tr



osch Ev Aletleri Satış Direktörü İhsan Kara: “Beyaz eşya pazarı genel olarak 2007’de bir önceki yıla göre küçüldü. Buna rağmen biz Bosch Ev Aletleri olarak bu küçülmeden etkilenmedik. 2007 yılında beyaz eşyada özellikle bulaşık makinesi ve fırın satışlarında önemli bir artış yakaladık. Bosch markasının tüketicilerini
küresel ısınma ve iklim değişikliği konusundaki bilinçlendirme çabaları 2008’de yine devam edecek.”

“Yaşam için teknoloji” sloganıyla tüketicilerinin ihtiyaçlarına her zaman en güvenilir çözümler sunan Bosch Ev Aletleri, 2007 yılında beyaz eşyada özellikle bulaşık makinesi ve fırın satışlarında önemli bir artış yakaladı. Ütüden soğutucuya, kombiden bulaşık makinesine, ürün gruplarının çeşitliliği ile mecraların çeşitliliğini biraraya getirerek sadece TV, sinema, gazete değil açıkhava, web ve bayi aktiviteleri de gerçekleştirdi. 2008 yılında Bosch tüketicilerini, elektronikte daha teknolojik, beyaz eşyada ise hayatlarını kolaylaştıracak, zaman ve enerji tasarrufu sağlayacak ürünler bekliyor. Bosch markasının tüketicilerini küresel ısınma ve iklim değişikliği konusundaki bilinçlendirme çabaları 2008’de yine devam edecek. Bu perspektiften hareketle, özellikle soğutucu, klima ve bulaşık makinelerinde çevre dostu ürünler, Bosch markasının 2008 yılında lokomotif ürünleri olacak.

Türkiye beyaz eşya pazarı ve bu pazarda Bosch markasının durumunu değerlendiren Bosch Ev Aletleri Satış Direktörü İhsan Kara şunları belirtti: “Beyaz eşya pazarı genel olarak 2007’de bir önceki yıla göre küçüldü. Buna rağmen biz Bosch Ev Aletleri olarak bu küçülmeden etkilenmedik. Gerçekleştirdiğimiz birbirinden cazip kampanyalar, tüketicilerimize verdiğimiz güven ve ihtiyaçlara özel geliştirdiğimiz çözümler, pazarlama ve tanıtım faaliyetlerimizin çeşitliliği ile tüketicilerimizle buluşmaya devam ettik. 2007 yılında beyaz eşyada özellikle bulaşık makinesi ve fırın satışlarında önemli bir artış yakaladık.”

Bosch ankastre pazar payını artırmayı hedefliyor
2008 yılının Bosch markasının ankastre pazarında etkinliğini artıracağı bir yıl olacağını da vurgulayan Kara, şunları ifade etti: “Ülkemizde, son 4-5 yılda patlayan toplu konut projeleri ankastre pazarının büyümesinde önemli bir rol üstleniyor. 2006 yılında kayıtlı 500.000 konut inşaatı gerçekleşmesi konut projelerinin son yıllarda ne kadar geliştiğinin büyük bir göstergesi. Bu olumlu tablonun önümüzdeki yıllarda da devam edeceğini düşünüyoruz. Ankastre pazarını büyümesindeki tek unsur tabi ki sadece toplu konut projeleri değil. Bunlar haricinde münferit olarak da ankastre ürün alımlarında artış gözlemleniyor.”

Bosch’un ankastre ürünlerini, 1255 adet Bosch yetkili satıcısı ile tüketicileriyle buluşturduğunu vurgulayan Kara, sözlerini şöyle sürdürdü: “Yapılan araştırmalara göre insanlar mutfaklarında davlumbaz, ocak ve fırın üçlüsünü değiştirdiklerinde mutfaklarını yeniledikleri duygusunu hissediyor. Bu yönde setli alımlar için yapılan satış kampanyalarımız da bu ürünlerin tüketicilerimizle daha avantajlı koşullarda buluşmasını sağlıyor. Türkiye’deki pazarın gelecek 10 yılda önemli bir ivme kazanacağına inanıyoruz. Avrupa pazarında ankastre konusunun uzmanı Bosch olarak, amacımız, bu tecrübemizi Türkiye pazarında daha etkin bir şekilde kullanmaktır. Bu amaçtan hareketle, önümüzdeki dönemde markamızın ankastre pazarındaki payını daha da yükseltmeyi amaçlıyoruz.”

Bosch 2008’de de çevre ve dünya için çalışmaya devam edecek
Çevreye duyarlı bir marka olan ve Dünya’yı korumak için çalışan Bosch Ev Aletleri, 1990 yılından bu yana ürünlerinde enerji tüketimini %40’ın üzerinde azaltmayı başardı. Sadece buzdolabında %60 ile %80 arası bir enerji tasarrufu sağladı. Bosch’un en tasarruflu çamaşır makineleri 6 kg renkli yıkama programı için, kilogram başına sadece 0,17 kwh elektrik harcıyor. Bosch, geliştirdiği elektronik sensör teknolojisi sayesinde özellikle bulaşık makinelerinde %68’e varan oranlarda su tasarrufu sağlamayı başardı. Ayrıca yük miktarı ve kirlilik derecesine göre su miktarını ayarlayan sensörler sayesinde hafif kirliler için sadece 9 litre su harcanmasını, 8 kilo çamaşır alan yeni çamaşır makinelerinde ise sadece 7 litre su kullanarak, su tüketimini %67 oranında azaltmayı başardı.

Kara, konuyla ilgili değerlendirmesinde “Yıllardır çevreye duyarlı ürünler üreten bir marka olarak artık çok daha fazla dikkat ediyoruz ve tüm ürün gruplarımızdaki ürünlerimizin A ve A plus enerji verimliliğine sahip olmaları konusunda çalışıyoruz. Bosch markasının tüketicilerini küresel ısınma ve iklim değişikliği konusundaki bilinçlendirme çabaları 2008’de yine devam edecek. Bu perspektiften hareketle, özellikle soğutucu, klima ve bulaşık makinelerinde çevre dostu ürünler, Bosch markasının 2008 yılında lokomotif ürünleri olacak” dedi.

http://www.yapi.com.tr/haberler/bosch-2008e-iddiali-bir-giris-yapacak_58606.html

Read Comment Section
İlk Yorumu Siz Yapın
Gönder

Yorumum onaylandığında e-posta ile bildir.

E-posta adresimle bültenlere abone olmak istiyorum

REKLAM VERİN

Haber gönderin Hemen haber gönderin

Sosyal Medyada Yapi.com.tr:

Abone Ol Yapı sektöründeki tüm gelişmelerden en önce siz haberdar olmak isterseniz e-bültenimize abone olun.
Bülten arşivine erişmek için tıklayın

REKLAM VERİN

Ajanda
TAMAMI » Bugünkü Etkinlikler BUGÜN:
Herhangi bir etkinlik mevcut değil!