Lütfen Tarayıcı Sürümünüzü Yükseltiniz.
 
BÖLÜM SPONSORU Egepen Egepen

Ece Banyo, İstanbul'u Üs Yaptı Hedef Pazar Liderliği

Ece Banyo'nun yeni birimleri önceki gün Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) Başkanı Rifat Hisarcıklıoğlu, Türk Standartları Enstitüsü (TSE) Başkanı Kenan Malatyalı, Çorum Valisi Mustafa Toprak ve Çalışma ve Sosyal Güvenlik eski Bakanı Ateş Amiklioğlu'nun katıldığı törenle açıldı.

Referans Gazetesi



b>Hızlı Balık Yarışması'nda ihracat kategorisinde ödül kazanan Çorumlu Ece Banyo, büyüme ve inovatif ürün geliştirmede gaza bastı. Kısa bir süre önce Türkiye'de bir ilke imza atarak 2.5 ve 4.5 litre su ile çalışan yeni nesil klozet üreten firma, iddialı hedeflerini gerçekleştirebilmek için İstanbul'da pazarlama müdürlüğü ve showroom açtı.

Ece Banyo'nun yeni birimleri önceki gün Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) Başkanı Rifat Hisarcıklıoğlu, Türk Standartları Enstitüsü (TSE) Başkanı Kenan Malatyalı, Çorum Valisi Mustafa Toprak ve Çalışma ve Sosyal Güvenlik eski Bakanı Ateş Amiklioğlu'nun katıldığı törenle açıldı. Ece Banyo Yönetim Kurulu Başkanı Erdem Çenesiz, pazarda ikinci oyuncu konumunda olduklarına dikkat çekerek, "2012'de pazar lideri olacağız" diye konuştu.

Ece Banyo artık global bir marka

Ümraniye'deki Ece Showroom'un açılış töreninde konuşan TOBB Başkanı Rifat Hisarcıklıoğlu, Ece Banyo'nun Türkiye markası olmaktan çıkarak global ölçekte ürün üretebilir konumuna geldiğine dikkat çekti. Hisarcıklıoğlu,"Türk firmalarının küresel ölçekte oyuncu olmasını istiyoruz. Son yıllarda jürisi olduğum iş dünyasına yönelik birçok yarışmada Ece Banyo aday olarak karşıma çıkıyor ve ödüller alıyor. Bu da başarının en somut göstergesidir. Ülker Godiva'yı, Koç Grubu Grundig'i, Doğan Grubu Rusya'daki reklam pastasından pay alarak global birer oyuncu olduklarını göstermiştir. Biz de bu girişimler ile gurur duyuyoruz" dedi.

Bayilere daha rahat ulaşacağız

Çok azimli genç bir ekiple çalıştıklarını belirten Erdem Çenesiz ise törende 10 kişilik bir atölyeden bu noktaya geldiklerini vurguladı. Çenesiz, "Çok net bir hedefimiz var. 12 yılda pazar ikincisi konumuna geldik. Biz 2008-2009'da piyasa ile aramızdaki farkı kapatmayı ve 2012 yılında piyasa liderliğini ele geçirmeyi hedefliyoruz" diye konuştu. Dünyanın tasarım ve yenilikçilik odaklı banyo çözümleri firması Ideal Standard ile 2007 yılında yaptıkları dağıtım anlaşmasını hatırlatan Çenesiz, bu anlaşma çerçevesinde markanın ürünlerinin Türkiye dağıtımını yaptıklarını belirtti. Ece Banyo ve Seramix markalarında çok hızlı bir büyüme kaydettiklerine dikkat çeken Çenesiz, "Ece Banyo'nun yeniden yapılanma çalışmaları çerçevesinde tüm pazarlama yönetimini İstanbul'a taşıdık. Böylece 200 bayimize daha rahat ulaşabileceğiz. İstanbul bizim müşterilerimize daha yakın olmamızı sağlayacak" dedi.

Toplam bin 200 metrekareden oluşan Ece Banyo Showroom'unda pazarlama yönetimi faaliyetleriyle birlikte, Ece Banyo, Seramix ve 2007 yılı başından bu yana Türkiye dağıtımını üstlendiği Ideal Standard ürünleri yer alacak. Banyo, vitrifiye, seramik sağlık gereçleri, modifiye banyo dolapları, seramik ve metal aksesuvarlar gibi çok sayıda ürünün yer aldığı showroom, ağırlıklı olarak inşaat firmaları, yapı marketler, bayiler, mimar ve iç mimarlar ile bireysel taleplere cevap verecek.

http://www.yapi.com.tr/haberler/ece-banyo-istanbulu-us-yapti-hedef-pazar-liderligi_59092.html

Read Comment Section
İlk Yorumu Siz Yapın
Gönder

Yorumum onaylandığında e-posta ile bildir.

E-posta adresimle bültenlere abone olmak istiyorum

REKLAM VERİN

Haber gönderin Hemen haber gönderin

Sosyal Medyada Yapi.com.tr:

Abone Ol Yapı sektöründeki tüm gelişmelerden en önce siz haberdar olmak isterseniz e-bültenimize abone olun.
Bülten arşivine erişmek için tıklayın

REKLAM VERİN

Ajanda
TAMAMI » Bugünkü Etkinlikler BUGÜN:
Herhangi bir etkinlik mevcut değil!