b>Esen Şirketler Topluluğu, Yapı-Endüstri Merkezi’nin düzenlediği İstanbul Yapı Fuarı’nda, kapı pencere sistemleri ve plastik sektöründeki geniş ürün yelpazesini sergiledi.
İstanbul Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilen ve 5 gün süren fuara, Esen Plastik ve Esen Profil ile katılan Esen Şirketler Topluluğu, son tüketici, mimar, mühendis ve yabancı kuruluş temsilcilerinin ziyaret ettiği fuarda, yurtiçi ve yurtdışından yoğun bir bayilik ve ürün talebiyle karşılaştı.
Türk profil sektörünün tek çıkış kapısının dış pazarlara açılmak olduğunu bilerek ihracata ağırlık verdiklerini dile getiren Esen Profil A.Ş. Pazarlama Müdürü Neslihan Özyalçın, "Kısa zamanda ihracatta hızlı bir yükseliş sağladık. 2004’ün ilk dört ayındaki ihracatımızı, bir önceki yıla oranla 5 kat arttırdık. İhracat yaptığımız ülke sayısını da 60’a çıkardık. Avrupa ülkelerindeki büyük projeler için üretim yapıyoruz. Yapı Fuarı’na konuk olan yabancı kuruluşların yetkilileriyle birebir görüşme olanağı bulduk. Özellikle, Rusya, Ukrayna, Bulgaristan, Romanya, Mısır, Lübnan, Ürdün, Suudi Arabistan, İsrail, İran, Ermenistan ve Gürcistan’dan gelen heyetlerle yaptığımız ikili temasları önümüzdeki günlerde yeni ihracat bağlantılarıyla somutlaştıracağız. 2004 yılında grup olarak 10 milyon dolar ihracat hedefliyoruz" diye konuştu.
Esen Profil A.Ş., İstanbul Yapı Fuarı’nda, yenilikçi üretim anlayışının yansıması olan gri contalı profillerinin yanı sıra; yazlık villalarda paslanmaya karşı garantili ve çelik kapılara alternatif olarak geliştirdiği dış kapı modelini de tanıttı. Su kaynaklarının verimli kullanımına olanak sağlayan damla sulama sistemleriyle yoğun ilgi gördü.
|