Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, “Gerçek
Akdeniz” sloganıyla yeni bir tanıtım atağı başlattı. KKTC
Ekonomi ve Turizm Bakanı, her Türkiye vatandaşının en az bir kez Kuzey Kıbrıs’a
gelmesini hedeflediklerini söyledi.
Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, Türkiye’den KKTC’ye yönelik
turist potansiyelini artırmak amacıyla “Gerçek Akdeniz” sloganıyla bir tanıtım
atağı başlattı. KKTC Ekonomi ve Turizm Bakanı Erdoğan Şanlıdağ, Türkiye’den
KKTC’ye gelecek her vatandaşa, kendi ülkelerindeymiş gibi hissedeceklerinin
garantisi vererek “Kendi ülkelerindeymiş gibi, ama yurtdışında tatil yapacaklar”
ifadesini kullandı.
Çıkış harcı da yok
Şanlıdağ, TC vatandaşlarının, Kuzey Kıbrıs’a gitmek için
pasaporta, vizeye, yabancı paraya ve yabancı dile ihtiyaçlarının olmadığını,
yurtdışı çıkış harcı ödemeden nüfus cüzdanlarıyla Kuzey Kıbrıs’a
gidebileceklerini, üstelik Duty Free shoplardan diledikleri gibi alışveriş
yapabilme hakkını da kullanabileceklerini belirtti.
Şanlıdağ, basın, açıkhava ve internetin son derece etkili ve
planlı kullanıldığını ve bu kampanyayla, bu yaz tatil düşüncesi taşıyan Türk
vatandaşları başta olmak üzere, her TC vatandaşının en az bir kez Kuzey Kıbrıs’a
gelmesini hedeflediklerini söyledi. Kampanya kapsamında 10 ilde Kuzey Kıbrıs
Tanıtım Günleri toplantıları yapılıyor.
Ülke logosu 3 sembol ile yenilendi
KKTC Ekonomi ve Turizm Bakanı Erdoğan Şanlıdağ, Kuzey Kıbrıs’ın
akılda kalıcı ve yerleşmiş üç sembolü olan; kaplumbağası, güneşi ve
portakalından esinlenerek, yepyeni bir ülke logosu yaptıklarını
belirtti.
|