Lütfen Tarayıcı Sürümünüzü Yükseltiniz.
 
BÖLÜM SPONSORU Egepen Egepen

Siemens Animasyonlu Reklam Filmi Ekranlarda

Hazırladığı animasyon destekli reklam filmiyle teknoloji öncülüğünün altını bir kez daha çizen Siemens, yeni imaj filmlerinde lansmanını yaptığı soğutucu serisi ergoCool’u ön plana çıkarıyor. Reklam filminde, Siemens’in aynı zamanda çevreci yaklaşımını da yansıtmak üzere sevimli ve farklı bir balık figürü kullanılıyor.

yapi.com.tr
Siemens Animasyonlu Reklam Filmi Ekranlarda

Animasyon destekli reklam filmiyle ekranlarda görünen Siemens Ev Aletleri, yeni soğutucu serisi ergoCool  ve dünyanın en hızlı yeni bulaşık makineleri jetMatic için hazırladığı yeni imaj filmlerinde, ürün gruplarındaki teknolojik yeniliklerini animatik bir balık figürünü kullanarak anlatıyor.

Hazırladığı animasyon destekli reklam filmiyle teknoloji öncülüğünün altını bir kez daha çizen Siemens, yeni imaj filmlerinde lansmanını yaptığı soğutucu serisi ergoCool’u ön plana çıkarıyor. Reklam filminde, Siemens’in aynı zamanda çevreci yaklaşımını da yansıtmak üzere sevimli ve farklı bir balık figürü kullanılıyor. Hint Okyanusu’ndan bu proje için getirilen bir balık çeşidinden esinlenilerek, üzerinde yaklaşık 1 ay süren bir çalışmayla yaratılan balık karakteri, ilk olarak soğutucu kısmı üstte, dondurucu kısmı altta bulunan ergoCool serisi soğutucuların ve bir sonraki çalışmada ise dünyanın en hızlı bulaşık makinesi olan jetMatic serisinin teknolojisi karşısında şaşkınlık yaşıyor. Siemens’in hız, çevre, teknoloji ve tasarımla şekillenen yaklaşımının altı meraklı balık karakteri ile birlikte son derece akıllıca çizilirken, reklam filmlerinin asıl kahramanı olarak Siemens ürünleri karşımıza çıkıyor. 45 saniye süren ilk ergoCool imaj filminde animatik balığı Ozan Güven ve dış sesi ise Meltem Cumbul seslendiriyor.

Yeni reklam filmleri ile alakalı olarak Siemens Ev Aletleri Pazarlama Müdürü Bahriye Bayraklı Tavukçuoğlu, “Siemens Ev Aletleri, yaptığı tüketici araştırmalarıyla güncel ve geleceğe yön verecek trendleri yakından takip eden bir marka. Bu bağlamda hız kavramı, Siemens Ev Aletleri’nin teknolojisini geliştirirken önem verdiği trendler arasında öncelikli sırada yer alıyor. Ürün ve teknolojilerimizle tüketicilerimize hem kendileri, hem de sevdikleri için zaman kazandırmak yani bu anlamda da hızlı olmak ve örneğin cihazlarımızda temizlik kolaylıkları da sunarak hız kazandırmak en büyük gayemiz. Bu anlamda 'hız', Siemens markasının oluşturmak istediği 'ev işlerine daha az, ama kendine ve sevdiklerine daha fazla zaman ayır' yaşam felsefesinin de zeminini hazırlıyor. Hız, ergoCool serisi soğutucularda vitaControl sayesinde hızlı soğutma ve daha uzun süre taze saklama şeklinde ürüne yansırken, jetMatic serisi bulaşık makinelerinde hızı varioSpeed ile yaşayacağız. Bizce hız kavramını günümüzde balık karakteri en sevimli şekilde ifade ediyor. Meraklı balığımız sorduğu sorularla ürünlerimizi tüketicilerimize oldukça keyifli bir şekilde anlatmamızı sağlıyor” dedi.

Reklam filmi, Medina Turgul DBB tarafından hazırlandı. Film stratejisiyle ilgili olarak, “Siemens, geleceğin markası olarak algılanıyor. Ancak bir yandan da markamızın tüketiciler tarafından uzak, 'zor elde edilen' bir marka olarak da görünmemesine dikkat etmemiz gerekiyor. İşte yeni kampanyamızda kullandığımız balığımız bu iki ucu bir araya getirmemize yardım ediyor” diyen Yaratıcı Yönetmen Kurtcebe Turgul, sözlerine şöyle devam ediyor:

“Balık, bilindiği gibi, patlak gözleri ve kalın dudakları, her daim açık ağzı ile son derece şaşkın bakışlı ve sevimli bir canlı. Bizim balığımız da son derece şaşkın, sevimli ve esprili! Siemens’in yeni ürünlerini ve özelliklerini gördükçe bir hayli şaşırıyor. Bu şaşkınlığı sonucunda dış sesle olan atışmalarının ve esprilerinin de filmin seyir değerini artıracağına, Siemens’in şaşırtan teknolojisinin ne ifade ettiğini tüketicilerimize daha sıcak anlattığına inanıyoruz.”

Gerek stratejik çalışmaları, gerekse animasyonlar nedeniyle tamamlanması yaklaşık 2-2,5 ay süren projenin tamamen Türkiye’de yapılan prodüksiyon çalışmaları da yaklaşık 1 ay sürdü. Siemens markası ilk defa bir reklam çalışması öncesinde fokus grup çalışması yaparak reklam filminin içeriğini oluşturdu. Animasyon için özel olarak bir balık Hint Okyanusu’ndan getirildi.

Reklam Filmi Künye

Ajans: Medina Turgul DDB
Yaratıcı Yönetmen: Kurtcebe Turgul
Yaratıcı Ekip: Ferit Yantur, Kerem Özkut, Erdem Köksal, İrem Ela Yıldızeli
Müşteri İlişkileri: Gözde Yılmaz, Selina Yannier, Çiğdem Topal
Ajans prodüksiyon: Gülengül Arlıel, Arda Erkman
Medya şirketi: OMD
Yapım şirketi: Interfilm İstanbul
Yönetmen: Hazım Başaran

http://www.yapi.com.tr/haberler/siemens-animasyonlu-reklam-filmi-ekranlarda_61607.html

Read Comment Section
İlk Yorumu Siz Yapın
Gönder

Yorumum onaylandığında e-posta ile bildir.

E-posta adresimle bültenlere abone olmak istiyorum

REKLAM VERİN

Haber gönderin Hemen haber gönderin

Sosyal Medyada Yapi.com.tr:

Abone Ol Yapı sektöründeki tüm gelişmelerden en önce siz haberdar olmak isterseniz e-bültenimize abone olun.
Bülten arşivine erişmek için tıklayın
Haftanın ürünü Newlux PC Modüler Paneller

REKLAM VERİN

Ajanda
TAMAMI » Bugünkü Etkinlikler BUGÜN:
Herhangi bir etkinlik mevcut değil!