Lütfen Tarayıcı Sürümünüzü Yükseltiniz.
 
BÖLÜM SPONSORU Egepen Egepen

YATAŞ 2011’de İhracatını Yüzde 70 Artırdı

2011 yılında iç ve dış pazarlarda hızla büyüyen YATAŞ, yoğun yurtdışı atılımları sayesinde 2011 yılında önceki yıla kıyasla yüzde 70’lik ihracat artışı sağladı. 2011 yılında cirosunu 200 milyon TL’ye yükselten firmanın yeni hedefi ise 2012 yılında yüzde 100 ihracat artışı sağlamak.

yapi.com.tr
YATAŞ 2011’de İhracatını Yüzde 70 Artırdı

2011 yılında iç ve dış pazarlarda hızla büyüyen YATAŞ, yoğun yurtdışı atılımları sayesinde 2011 yılında önceki yıla kıyasla yüzde 70’lik ihracat artışı sağladı. 2011 yılında cirosunu 200 milyon TL’ye yükselten firmanın yeni hedefi ise 2012 yılında yüzde 100 ihracat artışı sağlamak. Halihazırda 45 ülkeye ihracat yapan firma, bu yıl özellikle Avrupa ve Ortadoğu'da gelişen ve büyüyen pazarlardan pay almayı planlıyor.

2010 yılında başlattığı değişim-dönüşüm süreciyle birlikte Türkiye’deki eski mağazalarını yeni dağıtım kanalları YATAŞBedding ve ENZA Home konseptleri ile değiştirmeye ve mağaza sayısını artırmaya başlayan YATAŞ, 2011 boyunca dış ticarette de büyük ilerleme kaydetti. İran, Irak, Azerbaycan, Almanya, Avusturya’da yeni mağazalar açan, Amerika’ya ise ENZA markasını taşıyan YATAŞ, 2012 yılında Almanya ve İngiltere başta olmak üzere birçok ülkede artık kendi mağazalarıyla ve YATAŞ markalı ürünlerle ilerleyecek.

Ortadoğu’nun değişen siyasi sürecini de yakından takip eden firma, 2012’de ilk olarak Irak, İran ve Mısır’daki krizi fırsata çevirmeyi hedefliyor. Ayrıca Almanya, İspanya, İtalya, Hollanda ve Beyaz Rusya’da mağazalaşma yolunda atılımlar üzerinde çalışıyor.



Cironun yüzde 1,2’si Ar-Ge’ye

Türkiye’de sektörün gelişen trendleri doğrultusunda ürün gamını güncelleyen YATAŞ, 2011’deAr-Ge’ye cirosunun yüzde 1,2’si oranında yatırım yaptı. Pazarın talepleri doğrultusunda yeni teknolojileri kullanan YATAŞ, daha sağlıklı ve konforlu bir yaşam için gelişmiş farklı teknolojileri tüketicilere ulaştıracak projeler üzerinde çalışıyor. Özellikle sünger ve kanepe üretiminde modernizasyon ve verimlilik artışına yatırımlar yapan marka, üretimde kalite sürekliliğini üst seviyeye getirmeyi amaçlıyor. Bu doğrultuda ise fabrikalarının kapasitelerini artırıcı yatırımlar yapıyor ve lojistiğini kuvvetlendiriyor.

37 bin metrekarelik kapalı alan artışı ile üretim kapasitesini de büyütüyor

Bu yıl Kayseri’de yer alan üretim kampüsü içerisinde 16 bin metrekarelik yeni bir sünger fabrikası kurmayı planlayan YATAŞ, makine ve bina yatırımları için toplam 10 milyon Euro bütçe ayırdı. Ayrıca 21 bin metrekarelik yeni bir kapalı alan da satın alan YATAŞ, üretim alanlarında toplamda 37 bin metrekarelik kapalı alan artışı sağladı. Bununla birlikte sünger üretimini de artıracağını duyuran YATAŞ, bu çalışmaları doğrultusunda önemli bir verimlilik ve kalite artışı sağlayacak.

http://www.yapi.com.tr/haberler/yatas-2011de-ihracatini-yuzde-70-artirdi_91523.html

Read Comment Section
İlk Yorumu Siz Yapın
Gönder

Yorumum onaylandığında e-posta ile bildir.

E-posta adresimle bültenlere abone olmak istiyorum

REKLAM VERİN

Haber gönderin Hemen haber gönderin

Sosyal Medyada Yapi.com.tr:

Abone Ol Yapı sektöründeki tüm gelişmelerden en önce siz haberdar olmak isterseniz e-bültenimize abone olun.
Bülten arşivine erişmek için tıklayın

REKLAM VERİN

Ajanda
TAMAMI » Bugünkü Etkinlikler BUGÜN:
Herhangi bir etkinlik mevcut değil!