Lütfen Tarayıcı Sürümünüzü Yükseltiniz.
BÖLÜM SPONSORU

Vitra ve Artema'ya Yeni Logo, Yeni Kimlik...

Eczacıbaşı Yapı Grubu yeni ataklarla iç ve dış piyasalardaki konumunu daha da güçlendiriyor. Türkiye'de Vitra markası altında seramik sağlık g

yapitr.com
Vitra ve Artema'ya Yeni Logo, Yeni Kimlik...

b>Eczacıbaşı Yapı Grubu yeni ataklarla iç ve dış piyasalardaki konumunu daha da güçlendiriyor.
Türkiye'de Vitra markası altında seramik sağlık gereçleri pazarının % 33'ünü, Artema markası altında ise armatür pazarının yüzde 25'ini elinde bulunduran Eczacıbaşı Yapı Grubu, yapı sektöründeki liderliğini yurtdışına da taşıyacak. Temel hedefini "bir dünya markası yaratmak" biçiminde oluşturan Eczacıbaşı Yapı Grubu, özellikle, yaşam kalitesini yükseltmeye odaklanan Vitra markası ile dünya arenasında rekabet gücünü artırmayı amaçlıyor.

Bu anlayış çerçevesinde, grubun iki lider markası Vitra ve Artema'nın logoları, dünyanın önde gelen kuruluşlarına uluslararası marka stratejisi danışmanlığı veren Landor firması ile yürütülen 1 yıllık bir çalışma sonucunda çağdaş bir tasarım ve söylemle yenilendi; marka kimlikleri uluslararası pazarların talep ve ihtiyaçları doğrultusunda yeniden yapılandırıldı.

Öte yandan, başta İngiltere ve Almanya olmak üzere ABD'den Birleşik Arap Emirlikleri'ne, birçok ülkede Vitra markalı ürünler satan 200'ü aşkın showroom zincirine 2003 yılında Paris ve Moskova da ekleniyor. Vitra tarafından geliştirilen yeni mağazacılık anlayışının örnekleri, yurt içinde de hızla yaygınlaştırılıyor. 26 Kasım 2002 tarihinde açılışı yapılan Vitra Nişantaşı Showroom, altı katta toplam 1750 metrakarelik bir alana yayılıyor. Showroom, sergileme alanının genişliği, ürün çeşitliliği ve farklı ihtiyaçlara çözüm üretmeye odaklanan müşteri hizmetleri ile yapı sektöründe bir "ilk"i gerçekleştiriyor.


Yeni Vitra ve Artema logoları ile Vitra Nişantaşı Showroom'un tanıtım toplantısında konuşan Eczacıbaşı Holding Yönetim Kurulu Başkanı Bülent Eczacıbaşı, malzemeden tasarıma, pazarlamadan danışmanlık hizmetlerine, her alanda dünya normlarına uyum gösterdiklerini belirterek, "Bu uyumu sağlarken edindiğimiz bilgi ve beceriler, Türk tüketicilerinin ve yapı sektörü profesyonellerinin hizmetine de sunuluyor. Böylece müşterilerimiz, Eczacıbaşı Yapı Grubu'nun uluslararası alandaki başarılarının sonuçlarına ortak oluyorlar" dedi.

Eczacıbaşı Yapı Grubu Koordinatörü Tayfun İndirkaş ise, grubun bir yandan inşaat sektöründe yaşanan küçülmeye karşılık iç pazardaki liderliğini sürdürdüğünü, bir yandan da uzun vadeli bir plan çerçevesinde, yurtdışı pazarlarda önemli başarılar kaydettiğini anımsattı. İndirkaş, "Eczacıbaşı Yapı Grubu'nun iki büyük markasından biri olan Vitra üretiminin yaklaşık % 70'ini, Artema ise % 65'ini yurtdışına ihraç ediyor. 2002 yılı içinde ABD'den Suudi Arabistan'a, Malta'dan Yeni Zelanda'ya, Almanya'dan İsveç'e, 51 ülkeye ihracat yaptık, stratejik işbirliklerine imza attık. 2000 yılında ilk adımımızı attığımız İskandinav pazarında bugün kendi sektörümüzün en büyük ihracatçısı konumundayız. Dünyanın önde gelen üreticileri Toto, American Standart ve Kohler ile, dünyanın en büyük dekorasyon mağazaları zinciri IKEA ile işbirliği yapıyoruz." dedi.

Vitra ve Artema markalı ürünlerin Türkiye'deki satış ve pazarlamasını yürüten İntema Genel Müdürü Engin Bayraktar da showroom hakkında şunları söyledi: "Nişantaşı Showroom'da bütünsel banyo ve mutfak konseptlerinin yanı sıra vitrifiyeden armatüre, karodan aksesuara çok zengin bir ürün yelpazesi yer alıyor. Sergilenen sayısız tasarımla birlikte, satış öncesi ve satış sonrası danışmanlar hem nihai tüketiciye, hem de yapı sektörünün profesyonellerine hizmet veriyor. Çağdaş bir anlayışla, bu sektörün çehresini değiştirme yolunda çok önemli adımlar attığımızı düşünüyoruz."


SAYILARLA ECZACIBAŞI YAPI GRUBU

· Yılda 3.6 milyon adet seramik sağlık gereçleri üretimi
· Yılda 5 milyon adet armatür üretimi
· Yılda 16.5 milyon metrekarelik karo seramik üretimi
· Yılda 90 bin küvet
· Yılda 2.5 milyon adet banyo aksesuarı üretimi
· 5 kıtada 51 ülkeye ihracat
· Yurtdışında 200 showroom
· Seramik sağlık gereçlerinde Almanya'da yüzde 12, İngiltere'de yüzde 6 pazar payı
· 530 bin metrekarelik alanda 125 bin kapalı alana sahip üretim tesisi ile dünyanın tek çatı altında en büyük seramik sağlık gereçleri üreticisi
· 2001 yılı toplam ihracat: 137 milyon dolar
· 2002 yılı ihracat hedefi: 155 milyon dolar
· İrlanda'nın ilk ve tek karo seramik üretim tesisi

http://www.yapi.com.tr/haberler/vitra-ve-artemaya-yeni-logo-yeni-kimlik-_3609.html

Read Comment Section
İlk Yorumu Siz Yapın
Gönder

Yorumum onaylandığında e-posta ile bildir.

E-posta adresimle bültenlere abone olmak istiyorum

Haber gönderin Hemen haber gönderin

Sosyal Medyada Yapi.com.tr:

Abone Ol Yapı sektöründeki tüm gelişmelerden en önce siz haberdar olmak isterseniz e-bültenimize abone olun.
Bülten arşivine erişmek için tıklayın

REKLAM VERİN

Ajanda
TAMAMI » Bugünkü Etkinlikler BUGÜN:
Herhangi bir etkinlik mevcut değil!