Lütfen Tarayıcı Sürümünüzü Yükseltiniz.
 
SONRAKİ HABER: İnşaatta Güven Azaldı
BÖLÜM SPONSORU Egepen Egepen

VitrA'dan Mimarlara İstanbul Modern'de Burhan Öçal Sürprizi

VitrA'dan Mimarlara İstanbul Modern'de Burhan Öçal Sürprizi

yapi.com.tr



czacıbaşı VitrA, UIA kapsamında İstanbul'da bulunan mimarların davetli olduğu özel bir gece düzenledi. İstanbul Modern'de düzenlenen geceye Eczacıbaşı Holding Yönetim Kurulu Başkanı Bülent Eczacıbaşı'nın yanısıra VitrA yöneticileri ve çok sayıda mimar katıldı. Etkinliğe katılan mimarlar, kuruculuğunu Eczacıbaşı topluluğunun üstlendiği ve VitrA'nın da sponsorlar arasında yer aldığı İstanbul Modern'i ziyaretin ardından, Burhan Öçal ve ekibinin performanslarıyla güzel bir akşam geçirdi. VitrA'nın yeni banyo konseptini tanıtan reklam filminin müziklerini hazırlayan Burhan Öçal, yeni albümünden eserleri seslendirdi.

Gecede bir konuşma yapan Bülent Eczacıbaşı, dünyanın önde gelen mimarlarıyla bir arada olmaktan duyduğu mutluluğu dile getirerek şunları söyledi:
"İstanbul Modern'in yaşayan ve halkla kucaklaşan bir müze olmasını hedefliyoruz. İstanbul gibi önemli bir kentin tarihi ve doğal yapısının bir araya getirildiği projeler gerçekleştiriyoruz. UIA Başkanı Jamie Lerner'ın da açılış konuşmasında hatırlattığı gibi, aslında 'daha iyi bir yaşam alanı yaratmak için' çalışıyoruz.

VitrA da daha iyi bir yaşam alanı sunmak için çok çeşitli ürünlerle karşımıza çıkıyor. Son dönemde yüzlerce yıldır var olan Türk hamam kültürünün senteziyle oluşturulan yeni banyo konseptiyle fark yaratan VitrA, dünyanın 75 ülkesine 'daha iyi bir yaşam' sunuyor."

VitrA, dünyaya yeni bir banyo kültürü sunuyor
VitrA markası altında seramik sağlık gereçleri, yıkama sistemleri, karo seramik, yapı kimyasalları, banyo küvetleri ve duş tekneleri, banyo mobilyaları; Artema markası altında armatür ve aksesuarlar; Intema markası altında mutfak mobilyaları üreten Eczacıbaşı Yapı Grubu, dünyada 75 ülkede ürünlerinin pazarlama ve satışını gerçekleştiriyor. Türkiye pazarının %25'ine sahip olan Eczacıbaşı Yapı Grubu, Almanya, İngiltere ve Fransa gibi bazı Avrupa ülkelerinde seramik sağlık gereçleri ve karo seramik pazarlarında önemli paylara da sahip.

Üretiminin %80'ini ihracata yönlendiren Eczacıbaşı Yapı Grubu'nun 16 ülkede !50 münhasır showroom'u ve 2000'den fazla satış noktası bulunuyor.

İş alanlarının doğrudan doğruya tasarıma dayalı olduğuna inanan ve dünya pazarlarındaki konumunu güçlendirmeyi amaçlayan VitrA, endüstriyel tasarımın dünyaca ünlü isimlerinden Ross Lovegrove ile yeni bir banyo konsepti tasarımı için çalışıyor ve bu yolla tüm dünyaya Türkiye'nin banyo kültürünü tanıtmayı hedefliyor.

http://www.yapi.com.tr/haberler/vitradan-mimarlara-istanbul-modernde-burhan-ocal-surprizi_29888.html

Read Comment Section
İlk Yorumu Siz Yapın
Gönder

Yorumum onaylandığında e-posta ile bildir.

E-posta adresimle bültenlere abone olmak istiyorum

REKLAM VERİN

Haber gönderin Hemen haber gönderin

Sosyal Medyada Yapi.com.tr:

Abone Ol Yapı sektöründeki tüm gelişmelerden en önce siz haberdar olmak isterseniz e-bültenimize abone olun.
Bülten arşivine erişmek için tıklayın

REKLAM VERİN

Ajanda
TAMAMI » Bugünkü Etkinlikler BUGÜN:
Herhangi bir etkinlik mevcut değil!