Yerli Marka Başvuruları Azaldı
Türkiye'nin En İtibarlı Şirketi Arçelik
Filli Boya'dan Duyarlı Girişim
Arçelik Çalışanları Görme...
AB Sosyal Sorumluluk İstiyor
RIO + 20 Zirvesinde Türkiye'yi...
Vaillant Türkiye'ye Vaillant...
Enerji Sektöründe Koç Holding...
Gezegenimizi Tüketmeyen Markalar Burada
Markalar Sosyal Sorumlulukta 'İtibar' Yarışında
Kurumsal itibarlarını artırmak amacıyla sosyal sorumluluk faaliyeti yürüten şirketler için bu alandaki başarı kriterinin, kamuoyu desteği alabilmek olduğu bildirildi.
|
Yapılan açıklamaya göre, marka sosyal sorumluluk alanında firmalara özel eğitim veren P3 Integral şirketinin, Sia-Insight Araştırma ve Danışmanlık işbirliğiyle marka profesyonellerinin sosyal sorumluluk algısını gösteren araştırmasının sonuçları yayınlandı.
Her dört marka ve iletişim uzmanından 3'ü, sosyal sorumluluk projeleriyle kurumsal itibarın artırılması veya markanın geniş kitleler tarafından duyulmasını amaçlıyor. Şirketler sosyal sorumluluk projelerinin, şirketin dışa dönük yüzünün iletişimi için yapıldığını, iç yüzüne etkisinin ise o kadar güçlü olmadığını düşünüyor. |

