Lütfen Tarayıcı Sürümünüzü Yükseltiniz.
BÖLÜM SPONSORU

ODE Yöneticileri 2022-2024 Stratejik Planının İlk 6 Ayını Değerlendirdi

ODE Yalıtım, 2022-2024 yıllarını kapsayan üç yıllık stratejik planının ilk 6 ayını değerlendirdi. Sapanca’da düzenlenen ve iki gün süren toplantıya ODE Yalıtım Yönetim Kurulu Başkanı Orhan Turan ile birlikte şirketin üst düzey yöneticileri katıldı.

yapi.com.tr
ODE Yöneticileri 2022-2024 Stratejik Planının İlk 6 Ayını Değerlendirdi

Türkiye’de ve ihracat yaptığı altı kıtadaki 75’in üzerinde ülkede yalıtım sektörünün önde gelen şirketlerinden biri olan ODE Yalıtım, bu yılın başında 2022-2024 yıllarını kapsayan üç yıllık strateji planını açıklamıştı. Şirketin üst düzey yöneticilerinin, paydaşların da görüşlerini alarak hazırladığı planının ilk 6 ayını değerlendirmek üzere bir toplantı düzenlendi. Sapanca’da gerçekleşen iki günlük toplantıya ODE Yalıtım Yönetim Kurulu Başkanı Orhan Turan’ın yanı sıra yönetim kurulu üyeleri ve üst düzey yöneticiler katıldı.

“Kapasite artırımı ve yeni yatırımlar planlıyoruz”
Yerelden çıkıp global bir marka olma hedefiyle ilerleyen ODE’nin sürdürülebilir, rekabetçi ve kapsayıcı büyümeyi esas aldığını ifade eden ODE Yalıtım Strateji Komitesi Üyesi Özgür Kaan Alioğlu, “Bu hedef doğrultusunda R-Flex markalı elastomerik kauçuk köpüğü ısı yalıtım ürünü üretiminde kapasitemizi artırmak için Eskişehir’de kurduğumuz tesiste artık sona yaklaştık. Bu tesisle birlikte üründeki kapasitemizi yaklaşık dört kat artırarak, toplam yıllık 18 bin ton kapasiteye çıkaracağız. Böylece Çin ile Almanya arasındaki coğrafyada teknik yalıtımdaki en büyük üretici konumuna geleceğiz. Kauçuk ve membranda kapasitemizi artırırken, taş yünü ürünümüz için de yeni yatırım planlıyoruz” diye konuştu. Alioğlu, geleceğin ODE’sini kurgulamak üzere insan kaynağı, dijitalleşme, Ar-Ge, verimlilik ve sürdürülebilirlik çalışmaları yapacaklarını da sözlerine ekledi.

13 maddelik aksiyon planı
ODE Yalıtım’ın yeni dönem stratejisi kapsamında yurt içi ve yurt dışı yatırımları, üretim kapasitesi, Ar-Ge, insan kaynakları, dijitalleşme, tedarik, dağıtım kanalları, ihracat, satış ve pazarlama alanlarında toplam 13 maddelik bir aksiyon planı oluşturuldu. Stratejinin odağında ise insan, teknoloji, katma değerli büyüme ve yeşil dünya yer alıyor.


*

ODE Yalıtım Hakkında

1985 yılında taahhüt faaliyetleriyle ticaret hayatına başlayan ODE, 1988 yılında Türkiye’nin en çok ihtiyaç duyduğu alanlardan birine yönelerek yalıtım sektöründe ilerleme kararı aldı. 1990 yılında ithalatçı, 1996 yılında ise üretici kimliğine kavuşan ODE; Yapı ve Teknik Yalıtım olmak üzere 2 ana kategoride üretim yapmaktadır. ODE bugün 6 modern üretim tesisinde, 4 binden fazla ürün çeşidi ve uzman personeliyle yalıtım sektörünün en büyük üreticileri arasında yer almaktadır. Global bir marka olma vizyonuyla faaliyetlerini sürdüren ODE Yalıtım’ın ürünleri, 6 kıtada, 75’in üzerinde ülkede tercih edilmektedir.

http://www.yapi.com.tr/haberler/ode-yoneticileri-2022-2024-stratejik-planinin-ilk-6-ayini-degerlendirdi_191670.html

Read Comment Section
İlk Yorumu Siz Yapın
Gönder

Yorumum onaylandığında e-posta ile bildir.

E-posta adresimle bültenlere abone olmak istiyorum

Haber gönderin Hemen haber gönderin

Sosyal Medyada Yapi.com.tr:

Abone Ol Yapı sektöründeki tüm gelişmelerden en önce siz haberdar olmak isterseniz e-bültenimize abone olun.
Bülten arşivine erişmek için tıklayın

REKLAM VERİN

Ajanda
TAMAMI » Bugünkü Etkinlikler BUGÜN:
Herhangi bir etkinlik mevcut değil!