Lütfen Tarayıcı Sürümünüzü Yükseltiniz.
BÖLÜM SPONSORU

SERFLOOR Yapı Fuarı'nda






Türkiye’de SERFLOOR zemin döşeme malzemelerindeki en büyük üretici olarak ürünlerini tüketici ile daha fazla noktada buluşturmak ve bunu bir düzen ve her noktada aynı kurumsal şekil ile yapmak istiyor. 2008 Yapı Fuarı'na katılacak olan SERFLOOR'un Satış ve Pazarlama Direktörü Ahmet UNUSTASI, fuar için İndergi'ye verdiği röportajda "Corner sistemimiz, müşterisine farklı ürün gruplarını birarada sunmak isteyen ve markanın gücünü arkasına almak isteyen noktalar için tek çözüm oldu" diyor. 

Röportaj şöyle:


Ahmet Bey önce sizi tanıyabilir miyiz?


1986 İzmir Dokuz Eylül Üniversitesi İnşaat Mühendisliği mezunuyum. İş hayatımda 1987 – 2007 yılları arasında önce demirçelik sektöründe Nasa Çelik Hasır’da, satış bölümünde, İntermart (Duşakabin) Bölge Müdürlüğü ve Fabrika Müdürlüğü, Sabancı Grubu Pilsa Bölge Müdürlüğü ve Goodyear Lastikleri Satış Müdürlüğü görevlerinde çalıştım. 2007 mart ayından beri SERFLOOR ‘un Türkiye Satış ve Pazarlama organizasyonu görevini yürütmekteyim.

 
SERFLOOR’un hedefleri nelerdir?


SERFLOOR üretmiş olduğu markalarını sadece SERFLOOR mağazaları ve CORNER mağazalarında tüketici ile buluşturacaktır. Bugün sayısı Türkiye genelinde 400 olan noktamızın sayısını 2009 sonuna kadar toplam 1000 adede çıkarmaktır.

Ayrıca SERFLOOR markamızı hem yurtiçinde hemde yurtdışında aynı CORNER sistemi ile yaygın bir dağıtım ağı ile geliştirmektir.


Bu sistemin içersine hangi firmaları dahil etme hedefiniz var?


Corner sistemi içersinde özellikle farklı ürün gruplarını müşterilerine sunan ve inşaat malzemesi satıcıları, nalburiye firmaları, yapı marketler, projelerde hizmet veren mimarlık firmaları ve zemin sektöründe çalışan firmalardır.


Bu firmaların sağlaması gereken şartlar nelerdir ve seçimi hangi kriterlere göre olmaktadır?


Firmalarımızda aradığımız özellikler markamızı en iyi şekilde temsil edecek olması, mutlaka müşterisine farklı ürün gruplarında satış yapıyor olması dolaysı ile bunun için bir teşhir alanının olması, bu konu ile ilgili bir perakende satış elemanının olması, ileriki dönemlerde de montaj için çalışan ekibinin olmasıdır.

Bunun yanında bizlerde özellikle seçim yaparken firmanın yakınında başka bir satış noktası olup olmadığına ve pazarda birbirlerinin karlılıklarını düşürecek şekilde aynı müşterilere hitap edip etmediklerine bakıyoruz. Ayrıca bu sistemde çalışacak firmanın da hem satış ekibini hemde ustalarını ürünlerimiz ve montaj konusunda sürekli olarak eğitmekteyiz.

 

CORNER mağaza olmanın sağladığı avantajlar nelerdir ?


CORNER mağazaların sağladığı avantajlar, öncelikle tüketicinin SERFLOOR ürünlerinin o noktada da satıldığını ve teşhir edildiğini görmesi bakımından yapılan  tabela ve teşhir standı çalışması dolayısı ile bir marka gücünün altına girmesidir. İlave olarak stok yükü taşımamaları ürünlerini düzenli sevkiyatlar halinde almaları, usta ve montaj eğitimi ile usta desteği verilmesi, SERFLOOR resmi web sitesinde yer almaları ve genel yapılan kampanyalar ile anlaşmalar dahil olmaları sayılabilir.

En önemli avantajımız ise bizim ürünlerimizden sağladığı perakende karlılığı ile firmanın giderlerine çok olumlu katkıda bulunması diğer işlerinin de kendilerine kar kalmasıdır.


CORNER Mağaza olma kriterleri uygun olduğunda nasıl bir süreç işliyor?


Önce bölge sorumluları firmayı ziyaret ederek bilgilerini alıyorlar ve bulundukları bölgede pazarı başka bir satış noktasına yakınlığı açısından kontrol ediyorlar daha sonra firma bilgileri alınarak merkezde incelenmesi ardından, tabela ve stand çalışması 15 gün içersinde tamamlanıyor ve perakende satış başlıyor, bu arada ihtiyaç olanoktalarda eğitim de İstanbul merkezimizde devam ediyor.


CORNER olmak isteyen firmalar size hangi yollarla ulaşıyorlar?


Bu konuda doğal olarak en yaygın kulladığımız yol web sitemiz buraya yapılan başvuruları hemen cevaplıyor, ilgili bölgeye iletiyor ve ziyaretlerini yapıyoruz.

Bizim sitemize gelen bir başvuru da sorduğumuz soruya verilen cevap geldiğimiz noktayı ve tüketicinin gözündeki yerimizi bize daha iyi anlattı, başvuru da sorduğumuz soru bu işi ve firmamazı tercih etme nedeni idi.


İzmir’den başvruru yapan firmamızın verdiği cevap ; “Düzenli ve geleceği görebilir oluşu,global olarakta çalışma avantajı sağlaması “ diyerek bir ümle ile başvurusunu bitirmekteydi.

 

"Miras gayrimenkul edinmek değil ulusal bir isme ortak olabilmektir"

Biz de bu şekilde ulusal bir marka olarak tüketicinin bu güvenine layık olmak için hem hizmet hemde ürün kalitemizi, çeşitliliğimizi hergün geliştirmeye çalışıyoruz.


http://www.yapi.com.tr/haberler/serfloor-yapi-fuarinda_95754.html

Read Comment Section
İlk Yorumu Siz Yapın
Gönder

Yorumum onaylandığında e-posta ile bildir.

E-posta adresimle bültenlere abone olmak istiyorum

Haber gönderin Hemen haber gönderin

Sosyal Medyada Yapi.com.tr:

Abone Ol Yapı sektöründeki tüm gelişmelerden en önce siz haberdar olmak isterseniz e-bültenimize abone olun.
Bülten arşivine erişmek için tıklayın

REKLAM VERİN

Ajanda
TAMAMI » Bugünkü Etkinlikler BUGÜN:
Herhangi bir etkinlik mevcut değil!