Lütfen Tarayıcı Sürümünüzü Yükseltiniz.
BÖLÜM SPONSORU

Tek Rakibimiz Fayansçılar

"Başlangıçları ve yeni oluşumları organize etmeyi severim." diyen Genel Müdür Uzunyol, Akzo Nobel'in dört fabrika ile Türkiye boya sektöründe yer aldığını, toplamda pazarın yüzde 40'ına sahip olduklarını, bu sebeple de lider firma olduklarını söylüyor.

Zaman Gazetesi
Tek Rakibimiz Fayansçılar

br >
Belediyeler, şehrin güzelleşmesinden sorumlu

Şehircilik anlamında belediyelere epey iş düştüğünü söyleyen Uzunyol, binaların boyası konusunda yurtdışındaki aşırı hassasiyete değiniyor. Boyasız evlere ruhsat verilmediğini söyleyen Marshall Genel Müdürü, Boya Sanayicileri Derneği olarak 2010 İstanbul Avrupa Başkenti kapsamında İstanbul Büyükşehir Belediyesi'ne havalimanından köprünün Asya ayağına kadar tüm ana yollardaki tarihî binaların boya ihtiyaçlarını karşılamak istediklerini teklif olarak götürdüklerini söylüyor. Ancak teklife belediyenin yaklaşımı iskele ve usta da gerekli olunca proje askıda kalmış.

Rakibin payına değil, pazarın büyümesine odaklanalım

"Bizim rekabetimiz diğer boya firmalarıyla değil, camcılar, fayansçılar, seramikçiler ve halıcılarla. Eğer bu ürünlerin yerine boyayı koyabilirsek pazarı büyütebiliriz. Bu sebeple seramiğinin renginden sıkılanlara bunu boyayarak farklılaştıracak ürünler üretmeliyiz. Camcılarla da çalışmalar yapıyor ve camı boyayarak bu boyadan nasıl enerji üretebiliriz konusunu bulmaya çalışıyoruz. Bu bilhassa boydan boya cam olan yapılarda, özellikle havaalanlarında işe yarayacak bir teknoloji. Isı tutan boyaları ise daha şimdiden ürettik. Bütün bunlar enerjiyi doğru kullanma ve çevreyi koruma adına yaptığımız çalışmalar. Hepimizin bunca yıldır göz ardı ettiği zemini boyama işini de çevreyi koruma amaçlı olarak gündeme getiriyoruz. İstinye Park ve Carrefour'un zemini şu anda bu boyayla boyalı. Yere damlayan motor yağlarını engellediğinden çevreyi tam anlamıyla koruyor.

Tokyo'da yollar beyaza boyanıyor ve güneş ısısı engellenerek gün boyu güneşi çeken afsaltın zararlı etkisi gece boyunca engellenmeye çalışılıyor. Hedefimiz çevreci şehirler için çevreci boyalar üretmek." diyen Uzunyol'a ben de bu ürünleri kullanacak çevreci toplumlar temennisinde bulunuyorum.

Hanımlar rengi seçiyor, beyler satın alıyor

Yenilikçi bir kişiliğe sahip Marshall Genel Müdürü M. Feridun Uzunyol, "Türkiye'de 4 kişilik bir ailenin yıllık boya tüketimi 41 dolar. Biz bu rakamı nasıl yukarıya çekebileceğimiz konusunda epey düşündük ve ailelerin kendi evlerini boyayabileceği ürün ve malzemeleri ürettik." diyor. Önceleri evin boyasını beyler seçip, boyacı ustalarıyla işbirliği halinde sonuca ulaştırırken, son dönemde yapılan araştırmalar göstermiş ki, evin boyanmasına ve rengine evin hanımı karar verirken, boyanın satın alımında beyler etkin oluyor. Evin hanımına en uygun seçeneği sunmak ve daha fazla inisiyatif kullanmasını sağlayacak bir uygulamayla KEY-Kendi Evini Yarat projesini başlatan Marshall, evin hanımına boya markası konusunda daha fazla söz hakkı verilmesini sağladıklarını düşünüyor.

TÜMÜNÜ GÖSTER HABERİN DEVAMI:   1  |   2  |   3
http://www.yapi.com.tr/haberler/tek-rakibimiz-fayanscilar_71447.html

Read Comment Section
İlk Yorumu Siz Yapın
Gönder

Yorumum onaylandığında e-posta ile bildir.

E-posta adresimle bültenlere abone olmak istiyorum

Haber gönderin Hemen haber gönderin

Sosyal Medyada Yapi.com.tr:

Abone Ol Yapı sektöründeki tüm gelişmelerden en önce siz haberdar olmak isterseniz e-bültenimize abone olun.
Bülten arşivine erişmek için tıklayın

REKLAM VERİN

Ajanda
TAMAMI » Bugünkü Etkinlikler BUGÜN:
Herhangi bir etkinlik mevcut değil!