Lütfen Tarayıcı Sürümünüzü Yükseltiniz.
BÖLÜM SPONSORU

Yapı Sektöründen 'Evini Yenile Türkiye' Kampanyası

“Evini Yenile Türkiye” kampanyası 31 Ağustos 2009 Pazartesi günü Swiss Otel’de düzenlenen bir basın toplantısıyla duyuruldu. Kampanya kapsamında, 100 bin tüketiciye Halkbank tarafından % 0,33’ten başlayan faiz oranları ile kredi verilmesi ve yapı sektörüne 1 milyar TL’nin üzerinde iş hacmi yaratılması hedefleniyor.

yapi.com.tr
6 Yapı Sektöründen 'Evini Yenile Türkiye' Kampanyası

br >
“Kampanya, tüketici bilincini geliştirecek”

Kampanyanın bir başka ayağını oluşturan TİMFED’in Başkanı Serdar Dönmez ise toplantıda şunları söyledi:

“Türkiye tüm dünyayı saran ekonomik krize, güçlü bir kamu maliyesi, sağlıklı bir bankacılık sektörü ve etkili bir kurumsal denetim ve düzenleme çerçevesiyle yakalandı. Bu nedenle, 1994’te ve 2001’de yaşadığımız gibi bir yıkım ortaya çıkmadı. Öte yandan ülkemizdeki büyümenin itici gücü olan tüketim harcamaları, tüketici güveninin azalmasıyla birlikte yavaşladı. Azalan tüketim sonucu, Türkiye’nin bir taraftan iç pazarı küçüldü, diğer taraftan Avrupa ülkeleri dâhil olmak üzere, önemli ihracat pazarlarımız daraldı. Ülkemizin lokomotiflerinden biri olan inşaat sektörünün tedarikçisi durumundaki yapı malzemeleri sektöründe, talebi canlandırmak amacıyla büyük bir kampanya başlatıyoruz. Türkiye çapındaki bayiler olarak marjlarımızdan %5’lik kısmından feragat ederek Halkbank’ın sergilemiş olduğu destekleyici finansman fırsatını tüketicinin zihninde daha etkili kılabilmek amacı ile yola çıktık. Örgütlerimiz diğer paydaşları ile ülkemizin dört bir yanında etik ticaretin yapılabileceği yapı malzemesi satıcılarını harekete geçirerek, kampanyaya tüm gücüyle destek verecek. Kampanyaya iştirak eden ülkemizin önde gelen üreticileri ve dürüst satıcı kimliğine sahip bayi ve örgütlerimizin üyeleri ile tüketicilerimize en mükemmel ürün ve hizmetlerin sunulmasının yanı sıra, tüketici bilincinin geliştirilmesi yönünde de katkı sağlanacağını ümit ediyoruz”.

“Cazip kredi fırsatı sunuyoruz”

Kampanyaya finansman desteği sağlayan Halkbank’ın Genel Müdürü Hüseyin Aydın ise basın toplantısında yaptığı konuşmada şunları söyledi:

 “71 yıllık KOBİ bankacılığı deneyimimizle, yapı malzemeleri sektörüne hareket getireceğine inandığımız bu güzel kampanyanın içinde yer almaktan Halkbank olarak gurur duyuyoruz. Türkiye’nin ileri gelen markaları arasında yer alan ve yapı malzemeleri üreten 83 firmanın kampanyaya dahil olan bayilerinden yapılacak alışverişlerde tüketicilere ‘Yenileme Kredisi’ kullanma fırsatı sunuyoruz. Evlerinin tadilatı için yapı malzemesine ihtiyaç duyan vatandaşlarımız, çok uygun koşullarla kullandırdığımız bu özel tüketici kredisinden 1 Eylül - 30 Kasım tarihleri arasında yararlanabilecekler.

Tüketicilere, 2 bin TL ve üzeri alış verişleri için 36 aya varan vadeler ile 2 ay geri ödemesiz olarak kredi kullandıracağız. 12 ay vadede % 0,33, 13-24 ay vadede % 0,80 ve 25-36 ay vadede % 0,95 faiz oranını komisyonlu olarak belirlediğimiz kredimiz için komisyonsuz alternatifler de sunuyoruz. Amacımız, hem ekonomik nedenlerle evlerinin tadilatını erteleyen vatandaşlarımıza çözüm sunmak hem de yapı malzemesi sektörünün canlanmasına ve tüketici güveninin artmasına katkıda bulunmaktır” dedi.

TÜMÜNÜ GÖSTERSONRAKİ SAYFA HABERİN DEVAMI:   1  |   2  |   3  |   4
http://www.yapi.com.tr/haberler/yapi-sektorunden-evini-yenile-turkiye-kampanyasi_71894.html

Read Comment Section
6 Yorum Yorum Yaz
  • Bu kampanyaya paydaş olarak TEKNİKERLER BİRLİĞİ'nin katılmamış olması son derece düşündürücüdür. Uygulamanın içinde olan Teknikerlerin bu kampanyaya dahil edilmesi gerekliliğine inanıyorum. YANITLA
  • çanakkalede yapı tasarım ve dekorasyonla ilgilenmekteyim bayi olmak istiyorum ama bayilik sanırım paylaşılmış durumda YANITLA
  • Bence; mimarlar bu kampanyanın müşterileridirler. Bugünden itibaren bu kampanyayı kullanarak hizmetlerini verme seçenekleri vardır. Kampanyaya dahil olan firmaların ürünlerini müşterilerine sunarak farklı ödeme alternatifleri sunarak, müşteri kazanabilirler. Evini veya ofisini iç mimara yaptıracak müşteri profili ile uygulamacı bayiye yaptıracak müşteri profili birbirinden farklıdır. Bu kampanyanın iki ayrı grup müşteri profili arasında geçişe sebep olma ihtimali çok düşüktür. Kaldı ki katılan firmalar üretici firmalar ve onların bayileridir. Dekorasyon hizmeti veriyorlarsa büyük oranda mimar kökenlidirler. YANITLA
  • Bu kampanyada dernekler bayiler ve üretici firmalar var ama esas bu işin ihtisas sahibi buişlerin uygulamalarının doğru yapılabilmesini sağlayacak içmimarlar yok .içmimarlar odasının neden bu projeye dahil edilmediğini merak ediyorum. YANITLA
  • işlerin açılmasına katkı yapacağından gönülden destekliyorum. duyurular yeterli olduğu ölçüde katılım artar. YANITLA
6 yorumdan 5 tanesi gösteriliyor.  1  |  2  |  DEVAMI
Yorumunuzu ekleyin
Gönder

Yorumum onaylandığında e-posta ile bildir.

E-posta adresimle bültenlere abone olmak istiyorum

Haber gönderin Hemen haber gönderin

Sosyal Medyada Yapi.com.tr:

Abone Ol Yapı sektöründeki tüm gelişmelerden en önce siz haberdar olmak isterseniz e-bültenimize abone olun.
Bülten arşivine erişmek için tıklayın

REKLAM VERİN

Ajanda
TAMAMI » Bugünkü Etkinlikler BUGÜN:
Herhangi bir etkinlik mevcut değil!