''Projenin en büyük hedefi meslek liselerinin itibarını artırmak'' Koç Holding Kurumsal İletişim ve Dış İlişkiler Koordinatörü Oya Ünlü Kızıl, MLMM Proje Yarışmaları'nın 2011-2012 dönemi itibariyle, okul-işletme işbirliklerinin yaygınlaştırılmasını ve geliştirilmesini teşvik amacıyla okullar arasında düzenlenmeye başladığını söyledi. Bu yıl ilk kez 'okul-işletme' ilişkisi üzerine kurgulanan yarışmaya toplamda 100 kuruluşla işbirliği geliştiren 38 meslek lisesinin katıldığını, bu projeler arasında 11'inin çeşitli yönleriyle okul/işletme işbirliğine örnek teşkil ettiği için iletişim desteği verilmek üzere seçildiğini, 1 projenin ise büyük ödüle layık görüldüğünü belirtti.
MLMM Projesi'nin en büyük hedefinin meslek liselerinin itibarının artırılmasına katkıda bulunmak olduğuna değinen Oya Ünlü Kızıl, ''Topluma meslek liselerinin önemini anlatmak için pek çok çalışma yürütüyoruz. Hepimizi çok heyecanlandıran ve işi mesleği, işi bilene teslim etmenin önemini anlatan yeni reklam kampanyamızla kitlelere ulaşıyoruz. Bu yıl bir diğer önemli gelişme MLMM Projesi'nde en çok fark yatan, öğrenciler üzerinde çok olumlu etkilerini gördüğümüz, okullarla işletmeler arasında yeni işbirliklerinin geliştirilmesinde de köprü olan 'Meslek Lisesi Koçları' Programı'nı Özel Sektör Gönüllüleri Derneği öncülüğünde iş dünyasına devretmemiz oldu'' diye konuştu.
Toplantıya Koç Holding Otomotiv Grup Başkanı Cenk Çimen, Vehbi Koç Vakfı Genel Müdürü Erdal Yıldırım, Milli Eğitim Bakanlığı Mesleki ve Teknik Eğitim Genel Müdürlüğü İzleme Değerlendirme Grup Başkanı İbrahim Üzkurt ile projeye ilham veren Fiat Yetkili Servisleri, ödül sahibi okul yöneticileri ve öğrenciler katıldı.
|