
Sinpaş GYO ve Sinpaş Yapı Birleşiyor

Sinpaş GYO Beykoz'da 99 Bin...

“2017 Ertelenen Konut Talebinin...

Hamdi Topçu Sinpaş GYO Yönetiminde

Tüketici Güveni 6 Yılın En Düşüğünde

Tüketici Güveni Dipten Döndü

2014'ün 'Süper Marka'sı Sinpaş

“Dünya Markası Olmak için...

2014 Avrupa Gayrimenkul Ödülleri'nde...

Sinpaş GYO 2014’ün İlk Yarısında...

Sinpaş'tan 3 Milyar Liralık...

İstanbullu Ege'yi Sevdi

Sinpaş GYO Kitaplığının Yeni...

Eviya İle Sinpaş GYO Birleşiyor
Sinpaş GYO Kitaplığı’nın Son Üyesi 'Yeni Tüketici'
Sinpaş GYO, iş dünyasına yönelik yayımladığı kitaplara bir yenisini daha ekledi. Stanford Üniversitesi Profesörü Itamar Simonson ve WOMM (Word-of-Mouth Marketing) ustası Emanuel Rosen tarafından kaleme alınan 'Yeni Tüketici' kitabı; yöneticilere daha etkili pazarlama stratejileri geliştirmeleri için yeni bir çerçeve öneriyor.

Stanford Üniversitesi Profesörü Itamar Simonson ve çok satan kitaplar yazarı Emanuel Rosen, 'Yeni Tüketici'de insanların satın almalarının onlarda nasıl ciddi bir değişim yarattığını ele alırken, tüketicilerin karar alma süreçleri ve pazarlama konularına da odaklanıyor. Kitabın yazarları, yeni tüketicinin bilinenin aksine daha iyi seçimler yaptığını ve daha akılcı davrandığını vurguluyor.
|