Lütfen Tarayıcı Sürümünüzü Yükseltiniz.
 

Arçelik AŞ'ye ISO 10002 Belgesi

Arçelik AŞ, ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi almaya hak kazandı. Arçelik adına sertifikayı Türkiye, Ortadoğu, Afrika ve Türki Cumhuriyetler Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Şirzat Subaşı aldı.

yapi.com.tr / AA
Arçelik AŞ'ye ISO 10002 Belgesi

Arçelik AŞ müşteri memnuniyeti politikası, satış sonrası hizmet sürecinin müşterilerle paylaşılması, bu sürecin hedef, yetki ve sorumluluklarının tanımlı olması gibi tüm gereklilikleri yerine getirerek 'Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi'ni almaya layık görüldü. Arçelik adına sertifikayı Türkiye, Ortadoğu, Afrika ve Türki Cumhuriyetler Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Şirzat Subaşı aldı. Şirket tarafından yapılan açıklamada görüşlerine yer verilen Subaşı, Arçelik olarak yarım asrı geçkin bir süredir müşterileri ile bir aile olmanın gururunu yaşadıklarını belirtti.
     
Yaygın servis ve bayi ağları sayesinde müşterileri ile sürekli temas halinde olmak, onların seslerini dinlemenin en çok önem verdikleri ve üzerinde fazlasıyla hassasiyet gösterdikleri bir konu olduğunu aktaran Subaşı, şunları kaydetti:

"Müşteri memnuniyeti temeline dayandırdığımız çalışma felsefemizi ve bu esasa göre şekillendirdiğimiz iş süreçlerimizi, bugün burada SGS'nin uluslararası deneyimiyle, ISO 10002 belgesini alarak dünya standartlarında taçlandırmış oluyoruz. İnanıyorum ki Arçelik ailesinin en önemli ferdi olan müşterilerimizin, bugünden itibaren markalarımız ile olan deneyimlerinden kaynaklı memnuniyetleri ISO 10002 standardı sayesinde daha üst seviyelere ulaşacaktır."

Arçelik AŞ Müşteri Memnuniyeti politikası doğrultusunda müşterilerinin istek ve önerilerini çağrı merkezi, e-posta, web siteleri, mektup, sosyal medya ve bayi kanalı üzerinden tek bir bilgi havuzunda topluyor. Açıklamada, bu kayıtların müşteri odaklı yaklaşım ile yasal düzenlemelere uygun olarak, objektif, adil ve gizlilik içinde ele alınıp değerlendirildiği ve sürekli olarak iyileştirilmeye çalışıldığı belirtildi.
     
Ticari ya da ticari olmayan tüm faaliyetler için etkili ve verimli bir şikayet ele alma sürecinin kurulumu ve geliştirilmesi için rehberlik sunan ISO 10002, kuruluşlara, onların müşterilerine, şikayet sahiplerine ve diğer ilgili gruplara fayda sağlıyor. Kuruluşların saygınlığını, memnuniyetsizlikleri giderme yeteneğini arttırıyor ve müşteri geri bildirimlerine dayanarak ürün kalitesinin iyileştirilmesine katkıda bulunuyor.

http://www.yapi.com.tr/haberler/arcelik-asye-iso-10002-belgesi_107586.html

Read Comment Section
İlk Yorumu Siz Yapın
Gönder

Yorumum onaylandığında e-posta ile bildir.

E-posta adresimle bültenlere abone olmak istiyorum

REKLAM VERİN

Haber gönderin Hemen haber gönderin

Sosyal Medyada Yapi.com.tr:

Abone Ol Yapı sektöründeki tüm gelişmelerden en önce siz haberdar olmak isterseniz e-bültenimize abone olun.
Bülten arşivine erişmek için tıklayın

REKLAM VERİN

Ajanda
TAMAMI » Bugünkü Etkinlikler BUGÜN:
Herhangi bir etkinlik mevcut değil!